Hej tweak. Lavede lige den her map: http://files.filefront.com/Big…/;12158573;/fileinfo.html prøv den (kun 1 mb) Har du også lavet en? Post den her
/gamlejesper
Hej tweak. Lavede lige den her map: http://files.filefront.com/Big…/;12158573;/fileinfo.html prøv den (kun 1 mb) Har du også lavet en? Post den her
/gamlejesper
Efter jeg blev træt af FC2 singleplayer del, har gennemført 50%, så prøvede jeg lige mapeditoren.. Jeg må sige at det er noget af det i FC2 der fungere bedst Kæft det er dejligt og nemt at lave noget flot!
Jeg har selv prøvet at bruge timer på at lave en fed map, derefter at trykke på det grønne flueben for at se om den er som den skal være, og så er det guhjælpme altid noget galt så jeg slettede lortet og lagde mig til at græde..
Jeg prøver dit map her omlidt
Hvor skal man lægge din fil hen?
[EDIT: Fundet!)
QuoteOprindeligt indlæg af Navalax
Hvor skal man lægge din fil hen?
[EDIT: Fundet!)
Hvad syntes du om den?
/gamlejesper
Fin fin Bare lidt træls hvis man kører i vandet så kan man ikke komme op igen.. Hvertfald lidt svært.. En lille dødsfælde
QuoteOprindeligt indlæg af Navalax
Fin finBare lidt træls hvis man kører i vandet så kan man ikke komme op igen.. Hvertfald lidt svært.. En lille dødsfælde
Ja okay. Jeg mangler også lige nogle bjerge.
Jeg kan især selv godt lide paraglideren
/gamlejesper
Så nu er den helt færdig den kan downloades her: http://files.filefront.com/Big…/;12163759;/fileinfo.html
/gamlejesper
Jeg er også lige blevet færdig med min. Tjek den lige ud
http://peecee.dk/upload/view/137215
Gamle jesper din er super fed med det vand der. Det må vidst være inspiration til min næste.
Christian.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Inderhaten
Jeg er også lige blevet færdig med min. Tjek den lige ud![]()
http://peecee.dk/upload/view/137215
Gamle jesper din er super fed med det vand der. Det må vidst være inspiration til min næste.
Christian.
Nice map du har lavet der
/gamlejesper
Mange tak. Jeg skal bare have testet den med nogle kammeratter.
Er der ikke andre der har nogle maps?
QuoteOprindeligt indlæg af gamlejesper
Er der ikke andre der har nogle maps?
Hvor lang tids spilletid er der? og er det et sjovt spil i længden? jeg tænkte at du var den rigtige at spørge.
-FredeK
QuoteOprindeligt indlæg af fredek
Hvor lang tids spilletid er der? og er det et sjovt spil i længden? jeg tænkte at du var den rigtige at spørge.
-FredeK
Spillet kan godt blive lidt kedeligt, fordi man hele tiden skal rejse rundt. Men map editoren er rigtig rigtig god. Jeg brugte en hel dag i træk på den uden den blev kedelig + der også er en Multiplayer del
/gamlejesper
QuoteOprindeligt indlæg af gamlejesper
Spillet kan godt blive lidt kedeligt, fordi man hele tiden skal rejse rundt. Men map editoren er rigtig rigtig god. Jeg brugte en hel dag i træk på den uden den blev kedelig + der også er en Multiplayer del
/gamlejesper
Ok så du synes det er en god ide at jeg køber det?
Ay, har også 2 maps liggende på Far Cry's Map Community i selve spillet
Søg på:
fc_WTJ & DIA_boat_siege
Begge maps er rimelige nice så prøv at søg på dem Så kan det være vi kan spille sammen i en af dem
Jeg har nok fordel siden det er mig der har lavet dem men de er sgu lette nok at spille!
Dog er begge 2 designet til 16 players så det kan måske blive et problem
Hey... Har mit Far Cry 2 Collectors Edition liggende og vente til jeg får mit bundkort tilbage fra reperation, så min pc forhåbentlig kommer til at funke... Så skal jeg også i gang med at lave nogle nice maps...
Kan man spille de maps man laver online?
Vh Runnerkid
QuoteOprindeligt indlæg af runnerkid
Kan man spille de maps man laver online?
Vh Runnerkid
Ja, du kan både post og spille dem online.
De har deres egen map community i selve spillet så man behøves ikke engang at skulle ligge dem ud på en eller anden latterlige hjemmeside for at få folk til at hente det
Hvorfor er det lige at når ejg går ind i Far Cry 2 så kan jeg ikke finde maps jeg selv har lavet på listen over maps i LAN?
Det skal lgie siges at alle "map validation"s er iorden.
Er helt tosset med FC2 Map Editor og MP. Singleplayer var en ren skuffelse for mig. Men føler ikke mine penge spildt takket være de 2 første ting jeg nævnte. For dem af jer som skulle have lyst har jeg da selv lavet små 2 maps og igang med mit 3.
Istedet for at oploade dem kan i når i logger på Multiplayer delen gå ind under Map community og søge på Author Psyphynia og hente dem den vej fra. Happy Fraggin.
QuoteOprindeligt indlæg af nano
Hvorfor er det lige at når ejg går ind i Far Cry 2 så kan jeg ikke finde maps jeg selv har lavet på listen over maps i LAN?
Det skal lgie siges at alle "map validation"s er iorden.
når du laver din server og går ind hvor du vælger maps så skal du finde den som hedder Filter Source hvorefter du kan vælge dine egne og de maps du har hentet.
Anyways har lavet 2 nye maps som jeg vil anbefale jer at prøve.
FortDeep og Pipehouse.
Den første er et stort map for 16 personer, som har et blandet Lord of the rings/Omaha Beach theme over sig.
Den anden er et CQB-map, minder lidt om Killhouse fra CoD4. Klart et sjovt map til TDM og DM.
De ligger på map community så gå hent dem!