Far Cry 2 - Demo ?

• Hey! :)

Vil sindsygt gerne prøve Far Cry 2, men gider sgu ikke bruge penge på det hvis jeg ikke kan lide det, så derfor leder jeg jo selvfølgelig efter en demo til spillet så jeg lige kan prøve det og se om det er noget for mig :)

Nogen som ved hvor jeg kan finde en?

• Der kommer ikke en demo af spillet, det er ifølge udviklerne for svært med den frie verden man bevæger sig rundt i.

R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

• Max! Ville TOTALT gerne prøve spillet, men ved bare ikke om jeg gider bruge pengen på det. Det lyder som et totalt fedt spil, også deres editor :O

hmm.. too bad siger jeg bare ;) De kunne godt have fået solgt nogen flere med en demo :D

Oprindeligt indlæg af Azyle
    Max! Ville TOTALT gerne prøve spillet, men ved bare ikke om jeg gider bruge pengen på det. Det lyder som et totalt fedt spil, også deres editor :O

hmm.. too bad siger jeg bare ;) De kunne godt have fået solgt nogen flere med en demo :D

Evt. så kan du jo smutte forbi Boomtown eller en anden netcafé og prøve det.

• Well, det fede element i spillet er den åbne verden, hvilket man ikke kan opleve i en demo. Så demoen ville blive lidt kringlet, og du kunne derfor ligeså godt bare smide Crysis på og lade være med at bruge dragten :))

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Det er sgu ligegyldigt... købte bare spillet for 275,- så gør ikke så meget hvis det er skod :D

Håber modsat.... fordi det ser alt for nice ud :D

(bare bange for man går for hurtigt død i det som i crysis hvor det tog mig en 6-8 timer at gennemføre på Delta :S første gang jeg overhoved spillede det :S)