S/B Xbox 360

  • Vil gerne sælge/bytte min xbox med 20 gb harddisk.
    Den er under en mrd gammel og jeg har kvittering.
    Der medfølger:
    Ekstra controller.
    Memory card 256 mb.
    Følgene spil:
    Pgr 3
    Need For Speed: Carbon
    Condemned Criminal Origins
    Topspin 3.
    Og så er der et 3 mrd guld medlemskab der på hvor jeg har brugt 14 dage cirka.
    Søger MEGET en Asus eee eller en anden bærbar.
    Eller smid et bud :rules:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Henrik
    ehem.. sorry for OT, men ifølge microsoftes EULA er det ikke tilladt at sælge ens account!..


    en EULA er hamrende ligegyldigt sålænge det ikke strider mod danmarks lovgivning....ligesom wow accounts og private servere.......uanset om blizzard siger fyfy og man har accepteret, så kan man roligt bruge sin account på private servere i danmark uden de kan gøre noget.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    en EULA er hamrende ligegyldigt sålænge det ikke strider mod danmarks lovgivning....ligesom wow accounts og private servere.......uanset om blizzard siger fyfy og man har accepteret, så kan man roligt bruge sin account på private servere i danmark uden de kan gøre noget.


    well.. jeg ved at de ikke er tilladt at sælge OEM versioner af software på siden her, så kan ikke se det her er forskelligt... desuden tror jeg ikke det er muligt at spille på en "privat/hacket" xbox live server.. men igen.. det må admin afgøre.. jeg synes bare jeg lige ville gøre opmærksom på problemet bag..