P4-stik til lodning

  • Jeg står vil lave mig et par P4 forlængerstik (altså, det 4-pin 12 volt stik, som går fra PSU til bundkort).
    Jeg har forsøgt at lodde et hun-stik af et defekt motherboard jeg har haft liggende, men jeg kan simpelthen ikke varme lodningen nok op.
    Er der nogen som har et tip til hvor jeg kunne købe sådan nogle stik til lodning eller hvordan jeg kan få det bundkort til at "give slip" på sine rigdomme?


    På forhånd tak.

    MB: Asus Rampage II Extreme
    CPU: Intel Core i7 920 @ 2,66 GHz
    RAM: Kingston HyperX PC3-12800
    GPU: EVGA GeForce 9800GX2 512 MB GDDR3
    HDD: 2x160GB Hitachi SATA-2 RAID-0
    PSU: Chill-Innovation CP-520A4 520W
    Display: Samsung SyncMaster 2032BW
    OS: Windows 7 Pro 64-bit

  • Sugetråd har jeg skam. Mit problem er at få lodningen flydende. Jeg har forsøgt mig med en 35W loddekolbe og senere også med en 85W og jeg har bare ikke kunne få lodningerne flydende.


    Er der nogle tip jeg kan prøve?

    MB: Asus Rampage II Extreme
    CPU: Intel Core i7 920 @ 2,66 GHz
    RAM: Kingston HyperX PC3-12800
    GPU: EVGA GeForce 9800GX2 512 MB GDDR3
    HDD: 2x160GB Hitachi SATA-2 RAID-0
    PSU: Chill-Innovation CP-520A4 520W
    Display: Samsung SyncMaster 2032BW
    OS: Windows 7 Pro 64-bit

  • hvornår jeg fjærne usb porte og andet ting fra bundkort bryger jeg en from for stormlejter for at lade være med og lavde skade på den ting man tager ud hmm har en lidt støre end en stormlejter jeg har en lille flaske som ligner lidt hen af en skærebrander ^^ men den er god nok har jeg brugt en del :)


    mvh tiba666

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tiba666
    hvornår jeg fjærne usb porte og andet ting fra bundkort bryger jeg en from for stormlejter for at lade være med og lavde skade på den ting man tager ud hmm har en lidt støre end en stormlejter jeg har en lille flaske som ligner lidt hen af en skærebrander ^^ men den er god nok har jeg brugt en del :)


    mvh tiba666


    Ups i did it a again


    Nice work dude :crazyeyes:


    Tror måske det er en anelse uinteressant når tråden er ca et halvt år gammel