Kan man låse CPU?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    der er jo flere versioner af det bundkort, så vær sikker på du tager den rigtige bios....men flyt jumperen og reset bios settings...det skal man ofte efter man har opdateret bios.

    1, hvordan finder man ud af det?bruger som anbefalet ASUS update, og den giver mig kun valgmuligheder imellem hvilken BIOS der skal flashes, 2, synes jeg har resat den 100 gange efterhånden, hjælper bare ikke:S har endda flashet, slukket ned, resat, startet op, slukket ned, skiftet CPU, resat, og startet op, no boot... hvis det giver mening...

  • Som du kan se har jeg en lidt anden udgave end dig af P5K boardet, men er du sikker på at din køler sidder ordenligt på?.. Hvis den lige starter op 5 sek og så genstarter, ellers kan det være din PSU, prøv om du kan låne en anden af en ven, har været ude for det du beskriver og der viste det sig at problemet forsvandt efter der kom ny psu i.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Hov, forkerte tråd..

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

    Rettet en gang, sidst af zaxder ().