Hej jeg skal have noget OC på min com.... jeg har en TRUE køler, E8400 CPU, 4GB Mushkin redline ram og et Gigabyte GA-P35-DS3L mobo... jeg vil gerne vide hvad vcore skal sættes til på CPU ved 4, 4,2 og 4,5GHz (bare det i ved :D). Hvad ram volt skal sættes til (hvor mange +0,1) og hvor meget chipsetet skal have FSB og hvis der er noget andet der skal ændres på... (+0,1, +0,2, +0,3)
ville også gerne have lidt råd om TRUE eller ihvertfald jeres temps (helst med en E8400) jeg får 60 load ved 4GHz.... og synes det er lidt meget... jeg har sat en en krone under skruen og yderligere en ca. 1-1,5 mm skive efter denne men køleren kan stadig dreje rundt... jeg vil meget gerne høre om der er nogen der har samme problem og hvordan man kan løse det eller om det gør noget ved ydelsen... det har ikke hjulpet at sætte ekstra imellem montering og køler(den drejer/roterer lige nemt)....
håber der er nogle der kan hjælpe
EDIT: når jeg kører med 1,456 på vcore med 4,2GHz og +0,2 på ram og +0,1 på FSB crasher nogle af programmerne spontant (især når jeg har lidt andre åbne....) håber der er nogle der ved hvad Volt skal stilles på da jeg ikke selv er den store OCer men bare vil have en com der ikke har en flaskehals i sin CPU.... og som kan få nogle ok gode scores i 3Dmark....
Lyngze