Søger ny Gamer PC men hvilken..?

  • Jeg står og skal ha fat i en ny computer som jeg kan bruge til lidt forskelligt, primaært spil da min nuværende er ved at være lidt træt af dage.. spiller mest wow og fps spil som battlefield


    har omkring de 7000kr at bruge på en og har kigget lidt rundt på de forskellige hjemmesider/forums for at finde frem til hvad folk anbefaler


    men nu ved jeg ikke helt hvad der er bedre end andet..


    har kigget lidt på denne fra topdata:
    http://topdata.dk/product.asp?product=5300&sub=326


    er det noget som er pengene værd.. eller er der andet som i hellere ville anbefale..


    Vil helst gi de par hundred ekstra og få en som er samlet. da jeg ikke synes prisforskellen er helt vild længere fra om man selv samler og det man køber som er samlet


    MVH Jespera
    --


  • Her er den pc jeg har bestilt: http://www.getmore.dk/template…d=1015&SelectedGroup=1015


    Den er dog på restordere :S


    Men hvis du har 7000 skal du nok et hak højere op. :cheers:

  • ja har godt set lidt på de computere som de sælger fra Getmore.dk ligegyldig hvor man næsten kigger på nettet er det om hvor dårlig man blir behandlet hos getmore og at de ikke vil reperare ting som er gået i stykker.


    Har ikke lyst til at stå med en maskine som er kommet med posten og ikke fungere og er ingen bagefter som gider at tage ansvaret..

  • Ja jeg ville også klart vælge topdata fremfor getmore, grundet det samme. Jeg har ikke selv handlet med nogen af dem, skal lige siges.
    Umiddelbart ville jeg sige, at et 4870 giver lidt mere bang for the buck end nvidia lige for tiden.


    Personligt ville jeg klart vælge selv at samle. Det er lidt for "låst" med sådan en samlet maskine, som man sandsynligvis ikke selv må åbne, uden at garantien bortfalder/forringes.


    Skal der clockes, så er det jo nærliggende, at det bliver nødvendigt at skifte til noget bedre køling/ram, og hvis en dims går i stykker er det lidt sur numse at skulle sende frem og tilbage, og undvære pc i ventetiden.

    Gigabyte GA-EP35-DS3R
    E8500
    NorthQ Siberian Tiger
    2 * 1 GB Corsair Dominator pc8500/1066
    8800 gt 512 mb
    Samsung F1 750 gb
    Antec P180 + 5 * 120 mm. blæsere
    Creative X-Fi
    Logitech G5

    Rettet en gang, sidst af mtum ().

  • Jeg har handlet hos getmore meget og jeg har ikke haft 1 eneste problem med dem!!
    Syntes klart du skal prøve hos getmore.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Byg en selv så får du det du vil ha. Køb hos de billigste forhandlere. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Byg en selv så får du det du vil ha. Køb hos de billigste forhandlere. :)


    den som Koedy linker til tror jeg ik du ka få billigere ved at samle selv baloo :roller:

  • Jeg har købt næsten samme pc
    http://kruller.dk/pc/computer.htm


    også fra topdata af, og den køre fint uden noget lort.


    Jeg ville tro det er et meget godt køb.

    Computeren
    - INTEL QUADCORE Q9550, 4x 2.83GHZ, 1333FSB, 12MB CACHE
    - ASUS KVALITETS BUNDKORT (INTEL P43) P5QL-PRO (PCIEx16 V2.0)
    - 896MB DDR3 GEFORCE GTX260 (PCIEx16 V2.0), 2xDVI
    - 500GB F1 SATAII HARDDISK, 7200RPM, (SAMSUNG)
    - 4GB DDR800 DDR2 RAM, PC6400, (KINGSTON, "LIFETIME WARRANTY")
    - 20x SATA +/- DUALLAYER DVDBRÆNDER (SAMSUNG)
    - 550W CORSAIR, VX550W, ULTRA STØJSVAG STRØM. (43A på 12V)
    - 6 USB PORTE (2 PÅ FRONT)
    - 7.1 SURROUNDSOUND LYDKORT
    - 10/100/1000MBIT NETKORT (GIGABIT LAN)