Erfaring med Netbutik

• Jeg vil lige rette dig og sige fragten er 399 når jeg skal til at bestille tv'et.. og jeg kan betale med dankort som først bliver trukket når de sender den.. det står der når jeg skal til at bestille varen i hvert fald..

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Jeg synes bare priserne virker betænkelig lave, men det er måske bare mig?

Nej.. Synes også det er MEGET billigt. Det er uden tvivl parellelimporterede TV.

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Firedog

og hvad sker der ved det??
    de har forklaret på deres side hvordan de gør det.. http://www.onlineprice.dk/info.asp?text=46

Det sker der umiddelbart ikke noget ved, men problemerne kan måske opstå, hvis tv'et skal til rep.

Mit eget tv er købt hos laptops.dk, som også parallel-importerer tv.

Men selv der, er tv'et væsentlig dyre end hos denne her forhandler.

• de har heller ikke E mærket.. så det ender nok med at jeg køber det fra Elcity.dk

• Jeg fik denne mail fra dem.

"Der er desværre ikke mulighed for at afhente på vores adresse, da fjernsynet sendes direkte fra leverandøren til dig.

Fjernsynet leveres som regel med fragtfirmaet Dachser, som står for levering af Tv over 32"
    Du aftaler med fragtfirmaet hvornår du er hjemme, så de ikke køre forgæves.

Hvis du kan få UPS til at leverer et 40" Tv og samtidig få det billigere end 399,- må du meget gerne skrive tilbage.
    Husk at pakken skal sendes som værdi/forsigtig pakke.

Hvis du sammenligner fragtprisen med andre firmaer, skal du bemærke at de indregner noget af fragtprisen i produktets pris.
    Vi holder de 2 ting adskilt, så du kan se præcis hvor meget det koster."

så et eller andet sted virker det vel fint nok.. og som jeg selv kan gøre ringe til UPS :D
    Ved så ikke om det sidste er rigtigt.. det har jeg ikke styr på

• Jeg mener denne shop er lig med det der tidligere hed nypris.dk synes at huske de får fine anmeldelser

MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

Oprindeligt indlæg af Burger

Her står der så bare følgende:

VIGTIGT INFORMATION: Dankort betalingen er midlertidig ude af funktion, vi beklager meget for den ulejlighed dette måtte medfører.

yep så jeg.. og ville helst ikke risikere det med mit TV hvis det gik i stykker så lang tid kan jeg ikke leve uden.. så jeg har bestilt det vra elcity.dk :)

Ellers tak for info's