S/B Cerwin Vega AT-80

  • Hejsa


    Jeg har sådan nogle fine kasser stående som jeg gerne vil sælge eller bytte med andre højttalere gerne gulv højttalere og gerne JBL plus penge din vej evt


    Model: Cerwin Vega AT-80
    Bas 12" 125 W En bas defekt med ophæng men en reserve er monteret den originale spiller men skal bare have nyt ophæng
    Mellemtone 5"
    Diskanter som begge fungerer upåklageligt (originale)
    mellemtone / diskant justering på front
    Højttalerne vejer 25 kg/ stk
    2 x stoffront i flot stand medfølger


    Eneste minus er at delefilteret skal måles igennem da mellemtonerne ikke spiller :S men hvis man tager dem ud og sætter dem løs til spiller de ...
    Soklen de står på har knubs det kan ikke undgås


    Højttalerne er fra 1991 og spiller fænomenalt god solid bas og klar diskant man kan ikke høre at mellemtonen er deaktiveret :)


    Kan evt også sælges i ren handel så skal der bare bydes ...


    Vil helst ikke sende dem ...


    De står tæt på Kolding
    Blackmax

  • Hvis du får dem solgt, og du er interesseret i et par andre og større CV'ere, så har jeg nogle nyere stående til salg. ;)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • hehe jeg siger tak for tilbuddet hvilken model er det vi snakker om ? for jeg havde tænkt mig et par lækre tynde gulvhøjttalere :)

  • hmm det ved jeg sq ikke 1000-1200 1600 hvis jeg skal lavere dem med nyrenoverede kantophæng :)


    Eller to gulvhøjttalere i bytte plus $$$ din vej evt

  • hej. jeg har et sæt magen til. diskanten er udskiftet,muligvis en diamant diskant (kender ikke så meget til det) har været brugt til film og musik. og det er ikke blevet fyret af for fuld hammer so mman siger.
    hvad ville man kunne sælge sådan nogle til, de ser ud som nye bag beklædningen.
    ellers har de små overflade ridser på siderne.