Ny bil - Alfa ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Øhm ... autoelektrikkere :$


    Det er da forbandet godt at du ikke er med til at lave en bil :))


    *lol* Den er fin. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Øhm ... autoelektrikkere :$


    Det er da forbandet godt at du ikke er med til at lave en bil :))


    Ja for pokker de motorer jeg har bygget gennem tiderne er de virkeligt noget lort. Jeg mener, de holder jo stadig efter 100.000+ Km - sådan noget møg-klyt :)


    Ang. autoelektrikkerne, så nej.. De er ikke med til at bygge en bil. Du har en række ingeniører der bestemmer hvorledes bilen skal skrues sammen, derefter har du en række montører (oftest robotter) som samler den. Autoelektrikkeren tilkalder du hvis du skal have rettet eller udvidet din bil med elektronik. (anhængertræk, fartpilot, alarm mm.) Der er jo heller ikke en mekaniker med til at fremstille en bil - lige bortset fra Custom jobs og prototyper.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Ja for pokker de motorer jeg har bygget gennem tiderne er de virkeligt noget lort. Jeg mener, de holder jo stadig efter 100.000+ Km - sådan noget møg-klyt :)


    Ang. autoelektrikkerne, så nej.. De er ikke med til at bygge en bil. Du har en række ingeniører der bestemmer hvorledes bilen skal skrues sammen, derefter har du en række montører (oftest robotter) som samler den. Autoelektrikkeren tilkalder du hvis du skal have rettet eller udvidet din bil med elektronik. (anhængertræk, fartpilot, alarm mm.) Der er jo heller ikke en mekaniker med til at fremstille en bil - lige bortset fra Custom jobs og prototyper.


    Næ de rep den bare. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Ja for pokker de motorer jeg har bygget gennem tiderne er de virkeligt noget lort. Jeg mener, de holder jo stadig efter 100.000+ Km - sådan noget møg-klyt :)


    Ang. autoelektrikkerne, så nej.. De er ikke med til at bygge en bil. Du har en række ingeniører der bestemmer hvorledes bilen skal skrues sammen, derefter har du en række montører (oftest robotter) som samler den. Autoelektrikkeren tilkalder du hvis du skal have rettet eller udvidet din bil med elektronik. (anhængertræk, fartpilot, alarm mm.) Der er jo heller ikke en mekaniker med til at fremstille en bil - lige bortset fra Custom jobs og prototyper.


    Jeg har nu heller ikke skrevet noget at der var elektrikere, af nogen slags, med til at bygge en bil. Men som du selv længere henne skriver, så bliver der tilkaldt autoelektrikere hvis der skal laves noget på en bil inden for deres speciale. Når man i almindelig tale snakker om at "lave" en bil, så snakker man jo ikke om at bygge en bil op fra bunden....


    Men 100k KM for en fransk bil er sgu da meget godt. Min gamle firmabil røg på skotpladsen efter omkring 80k KM :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    Ja, men er en elektroingeniør en elektrikker? ;)


    Nogle starter jo nok som elektrikkere og så læser videre, men det var jo ikke lige pointen :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    Nej alting kan ødelægges i de rette hænder ;)


    hov hov ... jeg kørte kun omkring de sidste 10K :)) - den var dog også omkring 10 år gammel hvis jeg ikke husker meget galt, så den var kun holdt sammen af rusten. Jeg ville ikke vaske den for jeg var bange for at jeg vaskede rusten af den så den faldt fra hinanden :crazyeyes:


    Håber det går bedre for min nye. Den skal dog også kun holde i 8 år, så det kan den vel godt :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    hov hov ... jeg kørte kun omkring de sidste 10K :)) - den var dog også omkring 10 år gammel hvis jeg ikke husker meget galt, så den var kun holdt sammen af rusten. Jeg ville ikke vaske den for jeg var bange for at jeg vaskede rusten af den så den faldt fra hinanden :crazyeyes:


    Håber det går bedre for min nye. Den skal dog også kun holde i 8 år, så det kan den vel godt :T


    Ha ha så var den godt nok råden. :razz:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate