Steam lukker min router ned?

• Hey...

Har fået et lille problem med min nye bærbar. (Vista)
    Jeg har nu hentet steam og installeret cs, men hvergang jeg prøver at opdatere listen med baner lukker den min router ned??? Hvordan kan det lige være?? Jeg kan slet ikk komme til at spille...
    Skal jeg have installeret noget andet nu jeg har vista istedet for xp??
    Har aldrig haft vista før nu, så aner intet om det... Har brugt steam i et lille års tid uden problemer...
    Nogle af jer der har haft samme problem? hva gør jeg forkert??
    For at få mit net til at virke igen skal jeg slukke routeren i 10 sek...

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe..

Mvh Jesper...

• har du cybercity ?

• CC papirer hvad er så det?? :boxed:
    Det kunne godt lyde som noget der er blevet smidt ud desværre...
    Det eneste papirer vi rigtig har på det er de papirer fra cybercity med brugernavn osv. men det har jo ikke noget med det at gøre...
    Kan jeg kontakte cybercity for at få en kode eller hvordan gribes det an??

EDIT. Jo det var vist dem fra cybercity hehe...

• deaktiver DCHP i din Linksys router så skulle det jo næsten være det, og vil du ha nogle porte åben så ska du sætte din Linksys router som Accesspoint da det ik altid hjælper at åbne alle porte i din Zyxel router fra CC og så åbne i din Linksys.

• Hvert resultat i steam står for en forbindelse så hvis du søger i css hvor du finder 20000 servere.. ja så skal sessions derover.

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

• Tror jeg er for dårlig til at forklare mig :roller:

Jeg har den der Zyxel ting, som fulgte med fra cybercity. Og i røven af den har jeg så sat den trådlåse router ind, så vi kunne få trådløs... er sku ikke så meget inde i det som i kan høre... hehe...