Netværkskort Hvad?

• Ok.

Så jeg skal finde et kabel og proppe det i computeren og min router prøver..

Og forresten til alle jer som siger at jeg skal få min far til det... Jeg ved mere om computere end min far(selvom det lyder otroligt :D :ph34r:)ham der har ansvaret for vores netværk bor omkring ikast..

Så hellre få alt lortet lært til næste gang end at jeg skal spørge en tilfældig mand i ikast om hjælp. :D

-Fredek

• Sådan skal det lyde, gå på mod det kan vi lide.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Sådan skal det lyde, gå på mod det kan vi lide.

Tak, Tak.

Men jeg gjorde som du sagde Juice...

Men vores router er øverst i vores hus...
    Jeg fløttede derfor alt braset ned på mit værelse mender virkede ingen af computerne i huset!(selv ikke min bærbar)det var sat op akurat på samme måde nede ved mig som oppe på kontoret... Jeg mistænker at der ikke er forbindelse nede hos mig.. Vi har derfor en form for mellemting der sender signalet herned(trådløst dog.)

Så mit spørgsmål er kan jeg købe en eller anden ting som jeg kan proppe kablet i.. En mellemting ligesom den jeg beskrev ligefør bare med var det ethernet port i kaldte det for.

Håber i forstår

-FredeK

• Den mellemting jeg beskrev lige før som ikke havde nogen port...

Den har en port men deb var dog godt gemt :D

Tusind tak for hjælpen allesammen:D

-FredeK(som skriver fra sin nye computer).

• du flyttede simpelthen hele setup'et ned til dig? er du klar over om du har taget det stik der forbinder jeres husstand med en TDC-central ud af væggen da du gjorde det? - det ville forklare hvorfor i ikke længere kan komme på nettet fra nogen pc'er i huset.

Jeg vil anbefale dig at tage tingene tilbage på loftet og ringe til din mand i Ikast eller få din far til at gøre det. Jeg synes også du skal prøve at få ham til at hjælpe dig med at installere drivers til dit wireless netkort på den ye pc (der er uden tvivl et).

Størst af alle anbefalinger jeg kan give dig er at anbefale dig at stoppe med at forsøge dig frem med ting - du er åbenlyst ikke IT-kyndig nok til noget som helst (no offence (no offence betyder "ikke noget personligt")).

Hvis du viser sig at dit wireless-netkort var installeret da du fik den er grunden til at du ikke kan få det til at fungere sandsynligvis at jeres mand i ikast har sat sikkerhed på jeres wireless netværk (hvilket er en god ide)

• Juhuu, et mirakel er sket :clap: det var da godt du fik det ordnet :D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Sådan skal det lyde, gå på mod det kan vi lide.

Ja nemlig klø på det lykkes som regel til sidst. :cheers:

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Oprindeligt indlæg af dasjap
    Juhuu, et mirakel er sket :clap: det var da godt du fik det ordnet :D