V/S: Div HW (BH5 ram, opteron, dfi nf4, wd raptor osv)

  • Jeg lukker auktionerne onsdag, 3/9, kl 18.


    Jeg er gået over til bare at have en bærbar computer og i den forbindelse står jeg med en stationær der skal sælges. Fandt desuden lidt andet godt, og der kommer måske mere... :)


    1 ) DFI Lanparty nF4 SLI-DR, efter min mening noget af det bedste der er lavet til en 939 processor. Jeg vil tro alt tilbehør er der (front-x, kabler, bios-chip-afmonterings-værktøj osv.), samt original emballage (KÆMPE kasse faktisk :P).


    2 ) AMD Opteron 146, i original emballage med stock køler, CAB2E 0546GPAW stepping, har haft den oppe på 3ghz, kvittering haves (28/12/05)


    3 ) 2x256mb mushkin bh-5 ram, pc3500, har haft dem oppe på ~280mhz 1:1 med stramme timings.


    4 ) 2x512mb corsair bh-5 ram, pc3500, har haft dem oppepå ~270mhz 1:1 med stramme timings
    Budt: 150 pp, Donto Solgt!


    5 ) Sapphire ATi X1900GT 256mb GDDR3 ram, PCI-Express, kan ikke mindes jeg har overclocket den 8o, kvittering haves (20/3-07)
    Budt: 275 pp, hj3lmen Solgt!


    6 ) Western Digital Raptor 74gb, 10.000rpm , WD740ADFD-00NLR1, kvittering haves (05/12-06)
    Budt: 450 pp, bud fra ikke tweaker Solgt!


    7 ) Audiotrak Prodigy 192 lydkort med optisk udgang, kvittering haves (8/11-04)
    Budt: 250 pp, ekelund Solgt!


    8 ) Tagan 480w psu


    9 ) Antec kabinet med 2x120mm radiatore incl blæsere og zalman blæserstyring samt et reservoir, derudover haves div uv-kathoder, blæsere og en hydor l20 pumpe som kan følge med.


    10 ) Dangerden Copper TDX Block for Athlon64 754/939/940, kvittering haves (25/7-05)


    11 ) Swiftech MCW50-T grafikkort køler med indbygget peltier, brugte den til at lege med et 6200 grafikkort for lang tid siden, virker perfekt.
    Budt: 100 pp, Cyclups Solgt!


    12 ) DY-Tube, et stort kobberrør til ekstremkøling (med f.eks. tøris, eller flydende kvælstof), godt 5cm bred og ca 30 cm høj, huller til montering på P4 og 939, men skulle være let at bore flere huller. Den er komplet med isolering og alt hvad der behøves til montering. Har også noget "fedt" til at kvadre på bundkortet for at beskytte det mod kondens, hvis det skulle have interresse.
    BUDT: 300 pp, klovnemanden Solgt!


    Har sat et tal foran hver ting, så kan i vurdere / byde på tingene ud fra tallet ;)


    billeder: http://try-this.dk


    opdateret med de ting jeg har kvittering på...


    det er ikke til salg andre steder, men får jeg bud pr mail eller irl, vil det også blive noteret og skrevet på ;)

  • Tagan 480W'ern..


    Er den sleevet, hvordan man garanti og støv osv?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Tagan 480W'ern..


    Er den sleevet, hvordan man garanti og støv osv?


    Der er sleeve på 20/24pin kablet og 4/8pin der går til bundkort, og så er kablerne til PCI-E grafikkort "sleevet" med en form for plastic, resten af kablerne er bare "snoede", er temli sikker på den er over 2år gammel, men ser lige om jeg kan finde en kvittering på den, umiddelbart er den ikke synderligt støvet (ikke noget at se på dens blæsere)...



    Jeg har iøvrigt lagt billeder af det hele op på http://try-this.dk/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    6 ) Western Digital Raptor 74gb, 10.000rpm , WD740ADFD-00NLR1


    hva kunne du tænke dig for den Try-This og har du kvittering?

  • har lige opdateret listen med de ting jeg har kvittering på, og jep, der er kvittering på harddisken, hmm hvad vil jeg have for den? aner det ærlig talt ikke... prøv at byde :)


    det samme gælder lydkortet, prøv at gi et bud, så tar vi den derfra :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hj3lmen


    det er jo en gammel svend, men så 275kr.


    ialt: 750kr! ip


    Hehe kan der være noget om, den er noteret. Jeg regner ikke med at sende noget afsted før starten af næste uge, og derfor er der stadig åbent for bud, håber det er i orden ;)

  • Uha, det er jo alt det goé fra dengang :clap:


    Er gfx PCI-Express?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ekelund
    Audiotrak Prodigy 192 lydkort 250kr + fragt


    noteret.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Uha, det er jo alt det goé fra dengang :clap:


    Er gfx PCI-Express?


    ja, og ja det er det :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    100kr. pp for det Swiftech MCW50-T


    noteret.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Donto
    150,- pp for 2x512mb corsair ram


    Faktisk så er rammen en af de ting jeg er meget i tvivl om hvad der er værd, må indrømme at de 150kr pp lyder lidt lavt, eftersom det jo er noget af det bedste til en ddr1 platform. Men hvis det ikke er mere værd må det jo blive sådan ;)


    Nogle der gider komme med en vurdering af mine ram, eller bare ram med bh-5 chips generelt? Sjældent man ser den slags til salg nu om dage :P