QuoteOriginally posted by GrillRotten
Som du selv delvist skriver, så er der generalt flere fejl i DK-versionerne ...

Yeps - og min grund til at køre UK/US er også at de fleste updates og patches altid først ankommer i den "internationale" version 

Som du selv delvist skriver, så er der generalt flere fejl i DK-versionerne ...

Yeps - og min grund til at køre UK/US er også at de fleste updates og patches altid først ankommer i den "internationale" version 
Hold da helt ferie - sikke en masse "saglige"   argumenter for at danske versioner af styresystemer ikke dur. Og at dem der ikke sætter sig ordentlig ind i tingene fordi de kun bruger danske versioner.
  argumenter for at danske versioner af styresystemer ikke dur. Og at dem der ikke sætter sig ordentlig ind i tingene fordi de kun bruger danske versioner. 
Hvad er det for nogle tåbelige påstande  

Og så er der også masser af fejl i  Ku' da godt tænke mig at se noget der påviste det - hvis det altså findes
  Ku' da godt tænke mig at se noget der påviste det - hvis det altså findes 
Til snakken om Pro eller hvad. Så tror jeg det er op til den enkelte hvad han/hun har brug for og ikke så meget hvad der er bedst.  
I følge Microsoft selv så er Pro-versionen: Designet til forretningsbrug". Mens Home-versionen skulle være: "Den bedste platform for hjemmebrugere og spilinteresserede."
Følgende får du udover alle de gode ting som er i Home:
<Større sikkerhed, herunder muligheden for at kryptere filer og mapper for at beskytte forretningsdata
<Suveræn mobilunderstøttelse, der giver mulighed for at arbejde offline eller opnå fjernadgang til computeren
<Indbygget understøttelse af højtydende systemer med flere processorer
<Designet til at fungere med Microsoft Windows-servere og -administrationsløsninger
<Kommuniker effektivt med andre rundt omkring i verden ved at arbejde på et hvilket som helst sprog
Det er hvad Microsooft selv skriver på: http://www.microsoft.com/danma…xp/guide/whichisright.asp - Men det er jo på den danske Microsoft-side. Så måske er det fejloversat og passer dermed ikke 

Brug det I har det bedst med og la' vær med at kalde de andre noget lort el. hva' der nu er af usaglige udtryk !!
Tjah det var lidt af en smøre, men blev lige nød til at kommentere alle de - set ud fra mit synspunkt - særegne meninger. 
QuoteDisplay MoreOriginally posted by bentzin
Hold da helt ferie - sikke en masse "saglige"argumenter for at danske versioner af styresystemer ikke dur. Og at dem der ikke sætter sig ordentlig ind i tingene fordi de kun bruger danske versioner.
Og så er der også masser af fejl iKu' da godt tænke mig at se noget der påviste det - hvis det altså findes
Til snakken om Pro eller hvad. Så tror jeg det er op til den enkelte hvad han/hun har brug for og ikke så meget hvad der er bedst.
I følge Microsoft selv så er Pro-versionen: Designet til forretningsbrug". Mens Home-versionen skulle være: "Den bedste platform for hjemmebrugere og spilinteresserede."
<Større sikkerhed, herunder muligheden for at kryptere filer og mapper for at beskytte forretningsdata
<Suveræn mobilunderstøttelse, der giver mulighed for at arbejde offline eller opnå fjernadgang til computeren
<Designet til at fungere med Microsoft Windows-servere og -administrationsløsninger
<Kommuniker effektivt med andre rundt omkring i verden ved at arbejde på et hvilket som helst sprog
Det er hvad Microsooft selv skriver på: http://www.microsoft.com/danma…xp/guide/whichisright.asp - Men det er jo på den danske Microsoft-side. Så måske er det fejloversat og passer dermed ikke
Brug det I har det bedst med og la' vær med at kalde de andre noget lort el. hva' der nu er af usaglige udtryk !!
Tjah det var lidt af en smøre, men blev lige nød til at kommentere alle de - set ud fra mit synspunkt - særegne meninger.
Og lige et tillægs-  : Er det bare for at lyde "proff" el. smart at i bruger Pro-versionen
 : Er det bare for at lyde "proff" el. smart at i bruger Pro-versionen  For den er da oprindeligt ikke beregnet til os hjemmebrugere.
  For den er da oprindeligt ikke beregnet til os hjemmebrugere.
QuoteOriginally posted by bentzin
Og lige et tillægs-: Er det bare for at lyde "proff" el. smart at i bruger Pro-versionen
Nææææ grunden til jeg bruger Pro er lige de forskelle som du har nævnt.
The_Unforgiven
QuoteOriginally posted by bentzin
Og lige et tillægs-: Er det bare for at lyde "proff" el. smart at i bruger Pro-versionen
F.eks indbygget IIS er en ganske rar ting som kommer med PRO udgaven 
Jeg vil sku holde med Bentzin i den her...
Grillrotten: Hvorfor skriver du dine indlæg på dansk? 
Jeg syntes sku, der skal være plads til det danske sprog, også i computer verden, så derfor kører jeg selv xp pro dk. 
QuoteOriginally posted by Knoxville
Jeg vil sku holde med Bentzin i den her...
Grilrotten: Hvorfor skriver du dine indlæg på dansk?
Jeg syntes sku, der skal være plads til det danske sprog, også i computer verden...
Selvfølgelig skal der være plads til DK i computerverdenen.
De fleste computeruddannelser har engelsk bog-materiale og derfor har jeg skåret alt over en kam. Ved ikke om jeg en eller anden dag ender i et internationalt it firma - så jeg har slet ikke noget imod at være forberedt 
Fordi DK sutter røv... Har altid gjordt det og vil altid gøre det. Jeg holder mig fra det..... Det er forbeholdt bonderøvene og de gamle koner. *G*
Nettet er hovedsageligt på engelsk ligesom verden er, så mit OS skal også være det så der ikke er "overgange"....
Skal du kalde mig en bonderøv 

Min kone kan ikke engelsk, så klart jeg har den danske XP Pro SP1 på spanden.
QuoteFordi DK sutter røv... Har altid gjordt det og vil altid gøre det. Jeg holder mig fra det..... Det er forbeholdt bonderøvene og de gamle koner. *G*
Nettet er hovedsageligt på engelsk ligesom verden er, så mit OS skal også være det så der ikke er "overgange"....
Tror bare ikke du kan dit modersmål - lille GrillFætter (gjordt) - og siden hvornår er verden blevet "på engelsk"....... 
 - sgu da ikke den verden jeg befinder mig i - hverken til daglig (trods en del engelsk sprogede kunder på job) - eller i min fritid...
  - sgu da ikke den verden jeg befinder mig i - hverken til daglig (trods en del engelsk sprogede kunder på job) - eller i min fritid... 

EDIT : Efter at have læst hele tråden igennem - må jeg jo konstatere at jeg ikke er den eneste som foretrækker en DK version - selv om jeg uden problemer ville kunne køre den på engelsk - men med en datter som også skal kunne være med - og som værende Dansker med Dansk som modersmål såååååååååååååååå........... 

QuoteOriginally posted by b_ball
der er nok nogle hvor det er sjusk men der er altså nogle af os (mig selv) der ikke staver så godt, så synes da bare det er fedt de (vi) skriver aligevel...
Jeg gætter på at Bentzin er efter de dovne møghunde som bare ikke gider prøve - og ikke dem som staver mindre godt - og er han det - giver jeg ham 110% ret - det tager sgu max. 30 sek. lige at løbe posten igennem inden man poster den.... :] :]
Vi er da noget til den konklusion at der er ikke mange som vil ha windows 98  EJ kom nu det er da en klasikker
 EJ kom nu det er da en klasikker  
QuoteDisplay MoreOriginally posted by bentzin
Hold da helt ferie - sikke en masse "saglige"argumenter for at danske versioner af styresystemer ikke dur. Og at dem der ikke sætter sig ordentlig ind i tingene fordi de kun bruger danske versioner.
Og så er der også masser af fejl iKu' da godt tænke mig at se noget der påviste det - hvis det altså findes
understøtter home hyperthreading??
Altid XP og som regel dansk. Skifter lidt mellem PRO og HOME edition og har også haft CORP.
Men hvis det skal gå rigtig hurtigt så låner jeg min kammy's XP "special edition" sådan en hjemmebixet version, der er en hel del mere stabil og en del hurtigere end nogle af mine andre XP'ere. Jeg aner ikke hvem der har lavet den, men den er uden tvivl lidt hjemmebix, der er intet installation af netværk, den spørger ikke om noget under installation(næsten ik) den er kun på engelsk. Der er også nogle features slået fra som standard når man loader o/s første gang, men den er dog med XP's "nye" brugeroverflade, og alt det andet clear type osv.
QuoteOriginally posted by Johnny
understøtter home hyperthreading??
Nope og har heller ikke alle drivere i som pro.
The_Unforgiven