Sommerferie

• Det er godt, hvis det er taget med henblik på at skulle symbolisere London (eller anden by i England), som jeg jo formoder det er fra.

Desværre siger billedet mig ikke det store. Linjer fanger mig ikke rigtig, der er lidt for hård solskin og billedet fortæller ikke nogen anden historie end nogen folk der går op ad en trappe.

Jeg havde forventet bedre fra dig.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
    Det er godt, hvis det er taget med henblik på at skulle symbolisere London (eller anden by i England), som jeg jo formoder det er fra.

Desværre siger billedet mig ikke det store. Linjer fanger mig ikke rigtig, der er lidt for hård solskin og billedet fortæller ikke nogen anden historie end nogen folk der går op ad en trappe.

Jeg havde forventet bedre fra dig.

Nu er det heldigvis ikke det eneste billede jeg har fra min ferie :) Husk også på det er ferie billeder. Jeg har været der for at holde ferie og ikke for at tage billeder :) Dog vil jeg mene der er nogen gode imellem når jeg engang for dem lavet om fra raw :)

Det her billede viser undergrunden som du jo selv regner ud er det fra England nærmere betegnet London. Det er jo en del af den by og derfor har jeg nuppet et skud af det :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Nu er det heldigvis ikke det eneste billede jeg har fra min ferie :) Husk også på det er ferie billeder. Jeg har været der for at holde ferie og ikke for at tage billeder :) Dog vil jeg mene der er nogen gode imellem når jeg engang for dem lavet om fra raw :)

Det her billede viser undergrunden som du jo selv regner ud er det fra England nærmere betegnet London. Det er jo en del af den by og derfor har jeg nuppet et skud af det :)

Jeg håber du viser flere billeder så. Der er masser af gode motiver rundt omkring i Londons gader.

I do not do that thing.

• Der skal nok komme nogen flere. Dog vil jeg sige at det var helt dejligt at være på ferie og tage billeder og ikke tage på ferie for at tage billeder.

Havde en 28-300 tamron zoom med som dækkede dejligt stort område.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Der skal nok komme nogen flere. Dog vil jeg sige at det var helt dejligt at være på ferie og tage billeder og ikke tage på ferie for at tage billeder.

Havde en 28-300 tamron zoom med som dækkede dejligt stort område.

Det kan jeg sagtens følge dig i. Jeg har jo også været rundt omkring denne sommerferie, og det har ikke været med henblik på at tage billeder, men mere bare på at nyde livet.
    Fotograferingen, synes jeg, hjælper bare en til at slappe endnu mere af. Afstresse endnu mere.

I do not do that thing.