Photoshop Opgaver LØses

• Hej alle sammen

Surfede lidt rundt på nettet og faldt tilfældigt over forummet her.
    Jeg søger noget arbejde i photoshop. Alt har interesse. Bar skriv så kigger vi på det! Eks. hvis du har et foto hvor du på dagen havde en træls bums siddende, eller håret i øjnene hvor dette skal rettes kan dette lade sig gøre. Eller hvis du gerne vil ha lavet et sjovt manipuleret billede af dig selv. Du kan få lavet et udklip af din bil, knallert eller lign. og indsat på et fedt skrivebords baggrund.

Jeg har konkureret en del på diverse amerikanske photoshop hjemmesider og har en del erfaring.
    Mine områder er hovedsageligt manipulering, retouching, bannere, menubarre, fotooptimering (kontraster, skygger, farver etc.) men er frisk på alle opgaver.

Du kan se nogle eks. her på dette link af mit arbejde:

http://photoshopfaceoff.com/in…=author&id=1179&orderby=V

Man klikker ind på billedet og over det står der med småt "original", hvis man vil se hvordan original billedet ser ud.

Alle billeder skal være i højeste opløsning som muligt da dette gør det færdige resultat meget bedre!

Vær ej bleg for at skrive :)

MVH
    Kasper

Nikon D80
    18-200mm VR
    Hoya Pro1 Digital UV
    SB-600
    Adobe CS3

Rettet 2 gange, sidst af slazper ().

• Hej Yonzie

Jeg laver alt ganske gratis så jeg kan ikke se problemet da jeg ikke har nogen profit ved dette. Kan kun understrege at jeg ikke har nogen virksomhed. Det er ganske enkelt fordi jeg gerne vil hjælpe folk, samt jeg nyder at photoshoppe. ;)

MVH
    Kasper

Oprindeligt indlæg af slazper
    Jeg laver alt ganske gratis så jeg kan ikke se problemet da jeg ikke har nogen profit ved dette.

Jamen fair nok da, så skal jeg ikke brokke mig :9xo

Oprindeligt indlæg af slazper
    Kan kun understrege at jeg ikke har nogen virksomhed.

Du skrev ellers under med noget der lignede et firmanavn, som nu er redigeret væk. Det gav bare indtryk af at dine services ikke var gratis. Du nævnte godtnok ingen pris, men det er jo også svært med stærkt varierende opgaver.

P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

Rettet en gang, sidst af Yonzie ().

• Uhh har mange ting her til Tweak.dk jeg gerne ville lave lavet, fx ville jeg gerne have lavet nye awards ;)
    Og ja nyt logo og ja der er mange ting, men du kan jo lige skrive mig en PM ;)

Thomas

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

• Hej firedog

Her var et logo hvis det kan bruges.. ;)

Sender selvfølgelig uden navn på til din mail, Og har os skaleret den ned til 1280*800
    så du kan bruge den som wallpaper

MVH
    Kasper

Nikon D80
    18-200mm VR
    Hoya Pro1 Digital UV
    SB-600
    Adobe CS3

Rettet 3 gange, sidst af slazper ().