Spec. til Warlock PVP/PVE

• Altså du kan fyre mest skade afsted som destruction, men i kara har det i visse fights sine fordele med affliction. Og det er i det hele taget lettere at starte ud med affliction end destruction.

Når vi tar illhoof står jeg og smider SoC på ham, for at smadre imps, der er det jo en fordel at have Suppression som giver dig lidt hit rating som du trænger til :P samt Contagion der øger dmg på din SoC spell.

Derudover er Netherspite også en boss hvor det er rart at være affliction, mener det er den blå stråle man står i som lock, og der er det bedst at have corruption, siphon life og en curse kørende på netherspite mens man drainer life.

Jeg ved godt at sl/sl er et fedt pvp build, men unstable affliction og improved howl of terror er altså også ret sjovt at slæbe med i en pvp kamp ;)

Måske noget i denne stil: http://www.wowhead.com/?talent=IEMbiMfzVtbosxc0I

længe siden jeg har været affliction så det kan måske gøres bedre....

• Tak for rådene :)

Jeg kan lige tilføje at jeg i pvp går efter Felweave, da jeg tit når at smække SB afsted, har hjelmen og får nok handskerne imorgen.

Men tror jeg går Aff. til at starte med, hvis der ikke lige kommer andre forslag.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Amplify curse og CoE er for gode til du kan lade dem ude af dit spec til affliction.
    Kigger på det imorgen

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

• Jeg sad selv og så på noget lignende igår, men blev meget i tvivl om det kan betale sig at ligge 2 point i Improved CoA?

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe

Jeg sad selv og så på noget lignende igår, men blev meget i tvivl om det kan betale sig at ligge 2 point i Improved CoA?

i pvp kan det ihvertfald ;)

Oprindeligt indlæg af Try-this

i pvp kan det ihvertfald ;)

Ok, men nu har jeg speccet til den, så må vi lige se om jeg kan finde ud af det :D

MacBook Pro 13,3" Retina

Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe

Ok, men nu har jeg speccet til den, så må vi lige se om jeg kan finde ud af det :D

det er ez mode pvp, mange instant casts og så ellers holde fjenderne på afstand ;)

det her spec er lidt sværere men temli sjovt i pvp faktisk: http://www.wowhead.com/?talent=IZbxcuIVz0xsxVx0tr0z

edit... prøver lige med et ordentligt link.... :O

og så lige en forklaring, faldt over dette specc da jeg legede med specc der skulle gøre det sjovere at have imp fremme for at buffe tanks med ekstra hp. Jeg har så sidenhen flyttet talents fra improved imp, over i improved succubus for at gør det sjovere i pvp. Fordelene ved dette specc set i forhold til sl/sl er at man med dette specc kan fyre væsentligt mere dps afsted, det er meget nyttigt når man skal smadre resto druids (grrrrr resto druid X(), og andre healers. Samtidig tilbyder succubus'en en sej crowd control i form af seduce, som er temli sjov at bruge når en rogue pludselig står og smadrer en bagfra ;)

• jeg respeccede til SL/SL for et par dage siden, og det er virkelig effektivt. Man er virkelig svær at slå ihjel pga +70 resistance i alt, soullink som reducerer dmg mod dig med 20%, siphon life som giver 63 hp/3. sek(pr/ person som er påvirket!) og selvfølgelig drain life som gøre hele forskellen.

LINK

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

• well til pve og destruction er hit-cap 202.....og det er udelukket med honor items....cap i affliction hvis du har 5 point i talent der hjælper din hit, er nede på 70.

destruction kræver også en del crit...over 20% for at være mere effektivt end affliction......men skaf da crafted items til pve....belt of blasting, spellstrike head og pants er et must fx....offhand fra badges osv er ting der er gode at skaffe.......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• sl/sl=gaaaaaab
    Spec destruction eller UA hvis i vil have lidt udfordring.
    I øvrigt er sl/sl langt bedre mod resto druids end 0/40/21. Med sl/sl løber vi tør på et eller andet tidspunkt, med demo/ruin er det kun et spørgsmål om tid før walocks dør.

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...