daw har lige et spg som jeg håber der er en der kan svare på
kan man få en eng. v. af The Sims 2: Free Time til en danske v.??
Tak.

eng. v. til dk v.?? (The Sims 2 Free Time)
-
-
Uden at kunne svare dig ordenligt..
Vil jeg sige at hvis det ikke kan lade sig gøre har de programmeret deres program uhyggeligt dårligt.
Da man normalt i spil og programmer laver et lag der kun har noget med sproget at gøre.
Så uden at ville love det, BØR det virke
/Thomas
-
Oprindeligt indlæg af The Brain
Uden at kunne svare dig ordenligt..Vil jeg sige at hvis det ikke kan lade sig gøre har de programmeret deres program uhyggeligt dårligt.
Da man normalt i spil og programmer laver et lag der kun har noget med sproget at gøre.
Så uden at ville love det, BØR det virke
/Thomas
ok ved du hvor man får sådan en sprog pakke??
-
Oprindeligt indlæg af sniffer
ok ved du hvor man får sådan en sprog pakke??
Det plejer som regel at kunne hentes som en patch på producentens hjemmeside hvis det findes, så har du kigget der?
-
Oprindeligt indlæg af at.mac
Det plejer som regel at kunne hentes som en patch på producentens hjemmeside hvis det findes, så har du kigget der?
ja nu har jeg men syndes ikke jeg kan se nogle
-
du kan jo evt prøve det her fundet på en side
Ved godt det ikke er det samme men da et forsøg værdQuote
Du kan godt ændre spillet til dansk. Endda uden det der program.Du skala gå ind i regedit. Så gå ind under:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\The Sims 2 University\1.0
Så højre klik på Language og tryk rediger. Så ændrer du tallet i parantes (1) til (9)
Så er det dansk
-
alternativt kan man i fremtiden installere det på dansk. Typisk med flere af EAs nyere spil kan man få installationen på dansk med det resultat af at spillet bliver på dansk (bf2142 er et godt eksempel)