Kassekredit

  • jah som de andre siger, lad være. godt nok er det en nem løsning hvis man står og mangler penge til computer eller skal på ferie. men så heller spare 1-3 måneder mere til man har pengene. har selv prøvet. dog var det med dankort hvor jeg max kunne hæve til 5000, men inden jeg så mig om var jeg nede på- 20,000 kr, det var fedt i starten at man nu have en masse penge og kunne tage i byen hverdag købe en masse fedt tøj samt xbox360, men da hæve automaten tog mit kort var det sku sur røv... efter 1år har jeg betalt det hele tilbage og skal aldrig prøve det mere, har jeg ikke råd, venter jeg til jeg har..


  • Den kassekredit vil jeg også gerne have så. Jeg har en på 500.000,- men skal da betale renter selvom jeg kun har brugt 1000,- af den.


    Pænt dårlig forretning for banken at låne penge ud gratis.

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skaaning


    Den kassekredit vil jeg også gerne have så. Jeg har en på 500.000,- men skal da betale renter selvom jeg kun har brugt 1000,- af den.


    Pænt dårlig forretning for banken at låne penge ud gratis.


    ja man skal da betale renter af det beløb man trækker fra den om det så kun er 1 krone.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skaaning


    Den kassekredit vil jeg også gerne have så. Jeg har en på 500.000,- men skal da betale renter selvom jeg kun har brugt 1000,- af den.


    Pænt dårlig forretning for banken at låne penge ud gratis.


    Jeg er da ret sikker på at han også betaler renter selvom han kun har brugt 1000 kroner af den. Det er vel det han mener med "hvis jeg altså har minus". Minus er jo netop når han bruger kassekrediten.