K: Q9450 - Ddr3 2x2 ram - WD HDD 250gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_hansen84


    Harddisken skal være model: WD2500YS-01SHB1


    nogen der kan klare det?


    Jeg har to stk. WD2500YS RAID edition i min spand, men jeg har aldrig brugt dem i RAID. Kunne måske have interesse i salg af begge samlet, men det kommer dog an på prisen.


    /Skipper

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skipper


    Jeg har to stk. WD2500YS RAID edition i min spand, men jeg har aldrig brugt dem i RAID. Kunne måske have interesse i salg af begge samlet, men det kommer dog an på prisen.


    /Skipper


    hej, hvad siger du til en plov pp?

  • [/quote]


    hej, hvad siger du til en plov pp?[/quote]


    Det lyder meget fornuftigt.


    Kan du ik sende mig dit fulde navn, adresse, mobil nr i en pm, så sender jeg mine info + kontonr., så skal jeg nok sørge for at få tømt diskene.


    /Skipper

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_hansen84
    okay, lige en sidste ting.. er der kvittering og kan du ikke lige sende S/N nummerne.. umiddelbart så har vi en aftale :)


    Jeg har fundet kvit, den skal jeg nok lige scanne, nedenstående er S/N , der er garanti frem til 2509 i 2011 (kan ses på Western Digitals side). Jeg ved at WD har en super RMA service, hvilket var en af grundene til jeg valgte disse diske. Kvittering er ikke nødvendigt til RMA, men du får den alligevel i en mail.


    WCANY1669855
    WCANY1668971


    /Skipper

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kper
    Hvor har du læst at prisen på en Q9450 falder om en lille måneds tid?


    dude1992 ved altid at priserne falder lige om lidt. Han gir ikke for meget for noget som helst. :D

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Tror ærlig talt ikke at Q9450 falder i pris, da Q9550 jo er kommet ned i pris for at erstatte Q9450.. Intel stopper simpelthen med at producere Q9450. Så det er nu de billige Q9450 cpu'er skal købes af folk der allerede har købt en, og har fortrudt deres køb..