sennheiser pc 350

  • Ps: har forresten også det lydkort du linker til og tjahh hvad kan jeg sige det giver i hvert fald en meget livagtig følelse og så hjælper det meget for mit vedkommende i cod4 med at høre hvor fjenden kommer fra

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    Ps: har forresten også det lydkort du linker til og tjahh hvad kan jeg sige det giver i hvert fald en meget livagtig følelse og så hjælper det meget for mit vedkommende i cod4 med at høre hvor fjenden kommer fra


    Helt sikkert...


    Jeg venter også bare på mine ferie penge. Så smider jeg lige 4300 efter min comp :D

    Intel Core 2 Quad Q9650
    Asus P5Q PRO
    4 x 2 GB OCZ Reaper PC-8500
    Gainward GTX 295
    2 x 250 GB 16 MB cache RAID0 og 1 TB 32 MB cache
    Creative SB X-Fi Titanium Fatal1ty Pro
    Sennheiser PC-350
    Corsair TX750W
    Antec Nine Hundred
    Samsung Syncmaster 2253BW
    Steelseries Ikari Laser

  • Hvad med sådan noget som varme? Når de omslutter øret fuldstændig kommer man så ikke hurtigt til at svede? Eller er det bare min fantasi der spiller mig et puds?


    Skal selv have et nyt headset og jeg står mellem Sennheiser Pc 166 USB og så Sennheiser Pc 350

  • dem der omslutter ørene er ofte meget mere behagelige at have på, og man har det ikke mere varmt under dem....pc160 synes jeg er meget ubehagelige at have på...de klemmer ørerne på mit hoved, så af de 2 kan jeg kun sige pc350 .....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg har selv en ældre model af PC 166 og har aldrig haft det mindste ondt i ørerne af at have dem på. Så det er ikke der problemet ligger.


    Hvad med vægt? Er PC 350 "tung"? Eller er jeg bare en svans nu? :P

  • Nu har jeg haft PC350 i lige omkring en uge...


    Og jeg kan sq kun rose dem, de sidder behageligt og lyden er
    super god.


    Ren og sprød, eller hvordan man nu skal sige det...

    Intel Core 2 Quad Q9650
    Asus P5Q PRO
    4 x 2 GB OCZ Reaper PC-8500
    Gainward GTX 295
    2 x 250 GB 16 MB cache RAID0 og 1 TB 32 MB cache
    Creative SB X-Fi Titanium Fatal1ty Pro
    Sennheiser PC-350
    Corsair TX750W
    Antec Nine Hundred
    Samsung Syncmaster 2253BW
    Steelseries Ikari Laser