Warcraft 3: Battle.Net Kan Ikke Lave Spil.

• Jeg sidder og har lyst til at lave et spil i Warcraft 3 på battle.net(Create Game). Men der er ingen der gider at joine. Eller de kan ikke selvom jeg laver populære baner som:
    Line Tower Wars.
    Footman Frenzy.
    Dota.

Der er aldrig nogen der joiner.

Hvorfor?

Oprindeligt indlæg af fredek

Og hvordan åbner jeg en port i routeren(hvad er det??)og slår firewallen fra??

Tak for hjælpen.

ja det afhænger at router du har i hjemmet.. eller firewall for den sags skyld :D

Jeg hoster ALTID selv =) gider ikke alle de børn med en 256 i upload som sidder og hoster games :$

Ej, jeg har hjulpet mange mennesker til at kunne hoste, så hvorfor ikke en mere..

• Ok så hvordan finder jeg ud af hvilken router jeg har... der står linksys på den hvis det gør nogen forskel...

Oprindeligt indlæg af fredek

Ok så hvordan finder jeg ud af hvilken router jeg har... der står linksys på den hvis det gør nogen forskel...

Der skulle gerne stå et modelnummer også.. Så finder du din router på den hjemmeside, finder det spil du spiller og følger guiden :)

her finder du routeren: http://portforward.com/english…orwarding/routerindex.htm også vælger du spillet og følger guiden..