Hvad iriterre jer i dagligdagen?

  • Jeg hader folk der ikke kan finde ud af at køre bil. Et godt eksempel er noget jeg ser dagligt (desværre). Kø på Roskildevej, der bliver grønt og folk triller langsomt over fordi der er kø flere hundrede meter frem & tilbage ... men alle tror jo at de kan nå med over når der bliver gult selvom det er tydeligt at se at der er en fucking lang kø der ikke bevæger sig på den anden side af krydset og der holder allerede folk halvvejs ude i krydset på den anden side ... alligevel er der 2-3-4 biler der kører ud i krydset når der bliver gult ... og totalt blokere trafikken når der bliver grønt for dem der skal på tværs ... og så er der kaos .... er folk nogle idioter ? I dag var der en indsatsleder (uden udrykning) der gav mig fingeren fordi jeg dyttede af ham fordi jeg syntes han var en idiot fordi han holdte ude i krydset og spærrede for modkørende fordi han ikke kunne komme over - fordi han tænker med røven... Hvad fanden bilder idioten sig ind ? - Han må sgu ikke holde ude i et kryds ... Ærgeligt panserne aldrig er i nærheden når man skal bruge dem.


    Der var også en kvindelig bilist der var ved at køre ind i mig fordi hun åbenbart ikke fatter hvad højre vigepligt er for noget :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg hader folk der ikke kan finde ud af at køre bil. Et godt eksempel er noget jeg ser dagligt (desværre). Kø på Roskildevej, der bliver grønt og folk triller langsomt over fordi der er kø flere hundrede meter frem & tilbage ... men alle tror jo at de kan nå med over når der bliver gult selvom det er tydeligt at se at der er en fucking lang kø der ikke bevæger sig på den anden side af krydset og der holder allerede folk halvvejs ude i krydset på den anden side ... alligevel er der 2-3-4 biler der kører ud i krydset når der bliver gult ... og totalt blokere trafikken når der bliver grønt for dem der skal på tværs ... og så er der kaos .... er folk nogle idioter ? I dag var der en indsatsleder (uden udrykning) der gav mig fingeren fordi jeg dyttede af ham fordi jeg syntes han var en idiot fordi han holdte ude i krydset og spærrede for modkørende fordi han ikke kunne komme over - fordi han tænker med røven... Hvad fanden bilder idioten sig ind ? - Han må sgu ikke holde ude i et kryds ... Ærgeligt panserne aldrig er i nærheden når man skal bruge dem.


    Der var også en kvindelig bilist der var ved at køre ind i mig fordi hun åbenbart ikke fatter hvad højre vigepligt er for noget :crazyeyes:


    Synes generelt danske bilister kører af helvedes til...


    Der er åbenbart ikke forskel på at holde til højre eller venstre bane... (går lige langsomt eller omvendt)


    ... og så selvfølgelig de danske veje, speciel i københavn... hvad fanden... hvorfor lave dem alle ensporet...? Arr...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Lyder meget alvorligt. Jeg håber du blir rask igen. God bedring. :9xo


    Ja det er jo kræft i knoglemarven så det er en dødelig sygdom, men lægerne har fået gode behandligns resultater de sidste par år.
    For bare 7-8 år siden var kun 12% i live efter 5 år :/
    Men jeg har alderen med mig, jeg skal have en knoglemarvs transplantation efter sidste kemotur, så skulle der være gode chancer for at overleve :)
    Men hold da kæft en kamel at sluge, for 2 uger siden troede jeg at jeg bare havde ekstremt dårlig kondition, men en hvile puls på 125-130 kunne jeg godt se der var mere galt, jeg havde så en blod procent på 3 da jeg blev indlagt.


    Men nok om det, jeg prøver at holde fokus på de positive ting :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Ja det er jo kræft i knoglemarven så det er en dødelig sygdom, men lægerne har fået gode behandligns resultater de sidste par år.
    For bare 7-8 år siden var kun 12% i live efter 5 år :/
    Men jeg har alderen med mig, jeg skal have en knoglemarvs transplantation efter sidste kemotur, så skulle der være gode chancer for at overleve :)
    Men hold da kæft en kamel at sluge, for 2 uger siden troede jeg at jeg bare havde ekstremt dårlig kondition, men en hvile puls på 125-130 kunne jeg godt se der var mere galt, jeg havde så en blod procent på 3 da jeg blev indlagt.


    Men nok om det, jeg prøver at holde fokus på de positive ting :)


    Det var godt nok noget af en omgang. Du har nok ret i at "irritere" ikke helt kan beskrive det. Jeg håber bestemt at alt går godt. Absolut God bedring herfra.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Det var godt nok noget af en omgang. Du har nok ret i at "irritere" ikke helt kan beskrive det. Jeg håber bestemt at alt går godt. Absolut God bedring herfra.


    Anders


    1000 tak :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr