Mange Windows XP problemer

  • davs


    dette er gået over mine computer evner så må høre experterne om hjælp 8o


    jeg har nu de sidste 3 dage slåset med min computer og det går mig virkelig på nerverne :boxed:
    der er hele tiden noget der ikke virker korrect X(
    så igår aftes lukkede jeg den ned da jeg var ved at gå til køjs men så her i morges da jeg skulle bruge den fik jeg "the blue screen of death" så installered jeg windows på ny men nu har jeg et nyt problem som virkelig irretere mig når den har stået et stykke tid måske 30min så kommer dette
    [Blocked Image: http://i271.photobucket.com/albums/jj125/gmtgmt/Unavngivet.jpg]
    [Blocked Image: http://i271.photobucket.com/albums/jj125/gmtgmt/123.jpg]


    jeg trykker undlad at sende og der efter går windows tilbage til classic look gammel grå i få sekunder og så går den tilbage til windows xp blå men så forsvinder min lyd driver og kommer ikke igen før jeg genstarter windows
    har kørt virus og spyware scan men ikke noget fundet
    Hvad kan problemet være og hvordan løser jeg det :pokey:


    det var det ene problem


    mit andet problem er at vær gang jeg genstarter computeren rest eller på genstart knappen i windows start menu kan den ikke finde nogle netværks forbindelse før der er gået 20-30min eller vis jeg deaktivere og aktivere igen så kommer den igen
    det er kun når jeg genstarter lukkes den ned og startes op igen på power knappen så er der ikke noget problem :ohmy:



    Help guys and gals :T

  • hmm :/ jeg ville checke min xp cd for ridser og være helt sikker på at have lavet en ordentlig installation.


    og med det andet problem.. jeg ved ikke om det bare er mig men har altid lært at man ikke skal kaste sig over reset knappen ved mindre det er absolut LAST RESORT, det skulle efter sigende ikke være særligt herligt for computeren.. men det kan godt være det bare er mig der har fået noget forkert ind i hovedet :P

  • det med at det ikk svare har jeg os haft problemer med på min pc... jeg fik af vide det kunne være noget med rammene eller at pc'en var for varm... så prøv at køre med 1 ram af gangen... alt efter hvor mange blokke du har i... det kan jo være den ene er defekt

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6