Hvor kan man hæve en udenlandsk check på 25 dollers?
I nordea skal de have kr 75.- for det!
Kan det gøres billigere?
Kan det gøres billigere?
Din egen bank?????
Det kan da ikke koste så meget , kun vekselgebyr???
The_Unforgiven
Koster også 75 hos os (Nykredit)
QuoteOriginally posted by Aerial
Koster også 75 hos os (Nykredit)
Det er fandme frækt.
Jeg nægter at betale en skid mere end vekselgebyr i min egen bank , de ågerkarle.
The_Unforgiven
Ja, gu det frækt.
Derfor kunne det jo være interessant hvis der var andre banker end Nykredit og Nordea, hvor man ikke skal betale så meget
75 KRONER. hmmmm
QuoteDisplay MoreOriginally posted by The_Unforgiven
Det er fandme frækt.
Jeg nægter at betale en skid mere end vekselgebyr i min egen bank , de ågerkarle.
The_Unforgiven
Kan kun give dig ret
Men desværre har vi ikke selv mulighed for at indløse de udenlandske checks (vi er jo ikke så store på bank-siden), så det gør vi faktisk igennem en anden bank - derfor gebyret
Endnu en bank har meldt ud:
Danske Bank = kr. 75.-
QuoteOriginally posted by theboy
Endnu en bank har meldt ud:
Danske Bank = kr. 75.-
Tror nok ikke du skal regne med at finde det billigere nogen steder
Man burde ellers mene at Nordea var de billigste da de jo er det mest "internationale" - underligt
Så det jo lige før man kan snakke om aftalt spil mellem bankerne og det er vel konkurrenceforvridende?
Så det jo lige før man kan snakke om aftalt spil mellem bankerne og det er vel konkurrenceforvridende?
Tja - bankerne holder vel øje med hinandens gebyrer på samme måde som internetudbydere, teleudbydere og alle andre
Synes da jeg skulle af med 50,- dengang jeg hævede amerikanske checks jeg havde fået for bannerclicks - det var sgu tider
Hvad bank var det, hvor du "kun" skulle af med 50kr.?
Det var Nordea - jeg er helt 100 på de kun tog 50
tjaah priserne stiger...- lønnen stiger....det følges som regelt ad...
Kan det gøres billigere?
Hmmm... Jeg mener faktisk ikke, at jeg skal betale
gebyr hos Nordea for at få vekslet en check eller valuta.
Er fordi jeg er fordel plus kunde.
QuoteHmmm... Jeg mener faktisk ikke, at jeg skal betale gebyr hos Nordea for at få vekslet en check eller valuta.
Er fordi jeg er fordel plus kunde.
Det skal jeg ik kunne sige, JEg er selv check-in kunde hos nordea.
Derudover kan jeg fortælle at:
sparnord skal også have 75kr
BG bank skriver:
QuoteCheck gebyret er afhængig af om checken er trukket på en dansk bank eller en udenlandsk. Er det en dansk bank koster det 40-50 kr og er det en udenlandsk bank koster det 100 kr.
Altså 100kr.
Det man vel kan konkludere er at alle banker skal ha 75 kr for at veksle på nær BG-bank som skal have 100kr!
Fra kæresten;
Hej hej Jeg har sydbank, hvor sidst jeg skulle veksle omkring de 100 dollar skulle af med 25,-. Og mine forældre betaler intet for at veksle frem eller tilbage ligemeget hvilken valuta
det koster vel heller ikke noget at sætte den ind på din konto, der er ikke gebyr (endnu) på indbetaling og ud betaling.
nu ska i ikke tage mig på mit ord da jeg ikke er 100% sikker, men mener at sparbank vest ska have 25-50 for at veksle... men er så længe siden at jeg har gjort det at jeg ikke er sikker.... ska jo normalt veksle til euro og det kan jeg klare andre steder uden det skide gebyr og til en billig kurs