S: Bundkort - Cpu - Ram - GFX - Hdd

  • Hej.


    Da jeg som sagt lige har fået min nye computer sat sammen sælger jeg den gamle , alt medfølger undtagen mit kabinet.


    Bundkort : Asus P5N-E SLI
    CPU : Core 2 Duo E6600
    RAM : 4GB Kingston Value Ram DDRII PC6400 ( 800 Mhz )
    Grafikkort : InnoVision 8800 GTS 320mb.
    Harddisk : Samsung SpinPoint T166 320GB ( helt ny , ikke taget ud af dens plastik ).
    PSU : NorthQ ( Skal lige ha fundet ud af hvor meget W den var på men det er en 500-550w , den er dog ikke parart til de nye GFX kort der kræver 8 pins. )


    Grunden til hdd'n medfølger er jeg har simpelhen ikke plads til mere i mit kabinet pga det m....f... store gfx kort GTX280 fylder så meget så den kommer ud omkring mine hdd skuffer , tror ikke Antec havde forudset det da de lavede deres Performance kabinetter.


    Stand :


    Cpu , Bundkort , Ram er ca. 1 år gamle ,de blev købt sammen i BJ-trading for en ny pris af 3500.


    Gfx kortet er ca. 6 mdr gammelt, blev købt i år for en ny pris af ~2000.


    Overclocket :


    Cpu'n har været OC'd til 3ghz i rimelig lang tid , er ikke den vilde oc'r så har holdt mig til det sikre, gør jeg altid.


    GFX : Har været OC't , standard clocks - 513 - 792 - 1188 ( Gpu-Z )
    OC clock - 600 - 1000 - 1500


    Rammene : har aldrig oc'et dem.



    Pris : vil sige en ca. 2000 , det er en tredjedel af hvad de kostede fra nyt , har aldrig haft problemer med mit hardware.


    I er velkomne til og komme med nogle fornuftige bud indenfor min prisgrænse.


    Lokation : Nordjylland.


    Dog på fredag d.1 kører jeg det meste af landet igennem, dvs jeg kører fra Nordjylland nedover fyn over til københavn for så og ende i malmø , er i bil, så det kan leveres.

  • Clausen kunne jo lukke tråden så undgår man den slags roden rundt. :pokey:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate