Problemer, Problemer, Problemer!

  • Jeg har noget problemer med min com så jeg håber i kan hjælpe.
    mit inno3D 8800GTS 320mb piver når det er under streess som når jeg fx. spiller spil eller køre benchmark kortet virker fint men den lyd den laver er bare s**de irreterne lyden lyder noget lign, "NIIIIIIIIIIII" noget der ved hvorfor den gør det, den begyndte at gøre det efter jeg OC det.
    Og jeg ha en problem med at min pc genstater når jeg slukker den og den gør det heletiden så jeg er nådt til at slukke om bag ved PSU, og nogen gange når den starter op og booter færdig så bliver skærmen bare sort om den går ikke ind i windows, hvorfor gør den det og og hvad kan jeg gøre ved det, og jeg tror det er PSUen der gør det!

  • Ved ikke lige med de andre ting men den konstante genstarten kan være en setting i BIOS. Syntes svagt jeg kan huske at min gjorde det engang og at det var en On Power Off, indstilling der var hoppet på ON af sig selv. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |