disable Admin Approval Mode
hvordan gør jeg det
disable Admin Approval Mode
hvordan gør jeg det
Copy/paste fra microsoft.com
To disable Admin Approval Mode
1.
Click Start, click All Programs, click Accessories, click Run, type secpol.msc in the Open box, and then click OK.
2.
If the User Account Control dialog box appears, confirm that the action it displays is what you want, and then click Continue..
3.
From the Local Security Settings console tree, double-click Local Policies, and then double-click Security Options.
4.
Scroll down and double-click User Account Control: Run all administrators in Admin Approval Mode.
5.
Select the Disabled option, and then click OK.
6.
Close the Local Security Settings window.
så skriver den.
windows kan ikke finde secpol.msc. kontroller, at du har skrev navnet korrekt og forsøg derefter igen.
hvad er det for en vista version du har
du kan evt prøvce at åbn mmc'en i stedet for og derefter tilføje det snapin der der hedder sikkerheds skabeloner
det er Windows Vista - Home Premium 64bit
mmc'en
i kør skriver du mmc!
Det er MS management consollen