S: iPod Touch 8gb!

  • Hej Tweakers !


    Nu ville jeg prøve at samle musikafspiller og telefon i én dims, så derfor sælger jeg min ellers elskede iPod touch :b


    Der er INGEN ridser i skærmen eller fronten, dog er der nogle bagpå, men dem lægger man jo aldrig mærke til. Hvem kigger på bagsiden? :s
    Hovedtelefonern e er meget lidt slidte, man kan næsten ikke se det. Og lydkvaliteten er som den altid har været, så ingen problemer der.


    Den er købt d. 2 februar, og der er kvittering på! Den kommer i original kasse med alt tilbehør, så det er næsten som at få en ny!


    I øjeblikket er den jailbreaked, men jeg kan sagtens "formatere" og installere den nyeste originale version på den, hvis det er ønsket.


    Den første der byder 1200 kr. får den!

  • Nu siger du at du kan installere den nyeste software på den hvis det ønskes, mener du så version 2.0 med APP store på?!?
    -for if so, så er der jo ikke nogen grund til at den skal være jailbraked (så vidt jeg kan se) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    Nu siger du at du kan installere den nyeste software på den hvis det ønskes, mener du så version 2.0 med APP store på?!?
    -for if so, så er der jo ikke nogen grund til at den skal være jailbraked (så vidt jeg kan se) :D


    Gud ja, App store er jo kommet ! Det skal jeg lige ha checket : P
    Men jeg gør selvfølgelig hvad køberen vil have :b