S: Intel imac -SOLGT-

  • Hej, jeg har en imac 20”, som jeg gerne vil sælge. Den kører fantastisk godt, og der er overhovedet ingen problemer med den. Det er en utrolig pålidelig maskine, med massere af hestekræfter.
    Imac’en kan køre Windows pga. Den har en Intel processor, jeg har det selv og det kører upåklagelig godt. Du kan bruge den til alt, programmer som Photoshop CS 3 osv, kører perfekt på den. Du kan også spille spil på den, den kan trække alle de nye spil, som Crysis, Devil May Cry 4, Call Of Duty 4 osv. Den fungerer også perfekt som mediacenter, med Apple remote og Frontrow bliver der dannet det bedste mediecenter nogensinde. Alt i alt, en perfekt computer.


    Imac’en indeholder følgende:
    - imac 5,1 (nyeste model af de hvide)
    - 250 gigabyte harddisk
    - 2,5 gigabyte RAM
    - 2.16 GHz Intel Core 2 Duo
    - ATI Radeon X1600 128 mb Grafikkort
    - Indbygget iSight-webcam
    - Mac OS X 10.5.4 Leopard installeret
    - Airport Extreme og Bluetooth indbygget
    - 2 Firewire stik og 3 USB stik


    Tilbehør, som følger med købet:
    - Ekstra Software
    - Apple Remote
    - Mighty Mouse og lækkert hvidt Apple tastatur, med 2 USB indgange.



    Maskinen er i helt perfekt stand og virker absolut problemfrit.


    - Original emballage, og kvittering fra FONA haves selvfølgelig.


    Mvh. Oliver


    HBO 6000 ,-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    Hvor befinder den sig og hvad er det for ekstra software du har til den?


    Hej jeg bor i Århus V.


    Ekstra software: iWork 08, iLife 08, Microsoft Office 2008 til mac og så har jeg også Windows Vista Ultimate installeret på computeren.


    Mvh. Oliver

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pcmerrild
    Jeg har også en Imac
    helt ny med bedre gfx
    og at påstå at din kan køre crysis
    min kan ikke
    det er så bestemt ikke sandt


    Hvis det er sandt at din er bedre skulle den da meget gerne kunne køre crysis!

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay


    Hvis det er sandt at din er bedre skulle den da meget gerne kunne køre crysis!



    Øhh... Jo den kan køre Crysis, selvfølgelig ikke på de højeste grafikindstillinger, men den kører perfekt på medium indstilling.

  • Jeg vil nu også mene den sagtens kan klare Crysis i behagelige settings.
    Jeg smider lige tråden her til min ven, der søger en mac. Måske er han interesseret...

    MB: Asus Rampage II Extreme
    CPU: Intel Core i7 920 @ 2,66 GHz
    RAM: Kingston HyperX PC3-12800
    GPU: EVGA GeForce 9800GX2 512 MB GDDR3
    HDD: 2x160GB Hitachi SATA-2 RAID-0
    PSU: Chill-Innovation CP-520A4 520W
    Display: Samsung SyncMaster 2032BW
    OS: Windows 7 Pro 64-bit

  • Leopard/iWork/iLife/Vista er det på medfølgende DVD eller blot installeret?
    Hvad er købsdatoen (bare cirka omtrentlig)
    Regner ikke med at der er AppleCare eller lignende ekstraforsikring? (er også spild af penge)
    Kunne måske godt være interesseret, bare langt til Århus ;)
    Du må lave nogle større billeder, man kan jo intet se på dem du har taget.


    EDIT: Nåja, har den superdrive eller combodrive? (DVD brænder eller ej?)

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

    Rettet en gang, sidst af Yonzie ().

  • Hej


    Jeg har cd'erne men jeg har ikke tænkt mig, at sælge dem med. Da jeg gerne vil bruge dem på min anden computer.
    Nej der er ikke AppleCare på den.
    Købsdatoen er d. 4/6/2007
    Det er Superdrive, for jeg kan brænde DVD'er på den :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ollie8210
    Hej


    Jeg har cd'erne men jeg har ikke tænkt mig, at sælge dem med. Da jeg gerne vil bruge dem på min anden computer.
    Nej der er ikke AppleCare på den.
    Købsdatoen er d. 4/6/2007
    Det er Superdrive, for jeg kan brænde DVD'er på den :D


    det er ikke tilladt fra licensaftalens syspunkt.. hvis du sælger med leopard installeret, må du IKKE beholde cd'er/dvd'er selv! bare så det lige er på plads for en evt. køber!

  • Sorry, men piratkopieret software kan ikke klassificeres som tilbehør.


    Da man kan få en ny tilsvarende maskine (i opdateret design og med fuldt garanti) for 8000kr vil jeg mene at din pris er lidt høj, og jeg byder derfor 5500,- plus porto. (du skriver original emballage så jeg antager den kan sendes).

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yonzie
    Sorry, men piratkopieret software kan ikke klassificeres som tilbehør.


    Da man kan få en ny tilsvarende maskine (i opdateret design og med fuldt garanti) for 8000kr vil jeg mene at din pris er lidt høj, og jeg byder derfor 5500,- plus porto. (du skriver original emballage så jeg antager den kan sendes).



    Skal vi sige halv skade, så 6000,- (plus porto) og computeren er din.
    Ja jeg har original emballage.


    Mvh. Oliver