Overvejer at købe en Wii, men..

• Hej Tweakers

Håber endnu engang i kan hjælpe mig - overvejer at købe en Wii og har næsten også fået overtalt kæresten til at spæde lidt til. Men har lige et par spørgsmål.

- Har set man kan chippe ens Wii, hvad gør det godt for, og hvilke typer af chip er der?
    - Kan den gå på nettet (trådløst) som standard eller skal man købe noget ved siden af?
    - Hvilke signal kabler går der ud fra den (lyd og billede)
    - Sidst med ikke mindst, hvor er den billigst at købe?

Mvh Stubkier

Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Med andre ord hvis jeg har tænkt mig at købe alle mine spil har jeg ikke noget at bruge en chip til?

Mvh Stubkier

ikke det mindste nej

Oprindeligt indlæg af DmK

ikke det mindste nej

Super så er der jo ingen grund til at smide penge efter det :) Så mangler jeg bare at finde et sted hvor den er billig.

Mvh Stubkier

• Tak for jeres tip - men elgiganten er langt fra billigst når det kommer til tilbehør :) Beslutningen er nu taget og der skal købes en Wii. Har fundet frem til at jeg/vi skal have følgende:

- 1 stk. Wii konsol :)
    - 1 stk. Wii Remote Controller
    - 1 stk. Wii Nunchuck

Er der andet jeg skal købe ud over for at få det mest ud af min Wii?? har læst lidt om nogle kabler.. Skal der købes noget for at få den til at køre i 480p (den højeste opløsning).

Tænke specielt på et kabel som dette:
    http://www.mm-konsol.dk/produk…menu=nintendo&varenr=4011

Udover det er der så nogle spil man bare MÅ eje??
    - Super Mario Galaxy?
    - Zelda?
    - ....

Mvh Stubkier

• Super Mario er jo Super Mario...Dvs. hvis du er til Super Mario så køb det.
    Zelda er jeg personlig ikke imponeret over - syntes ærligt talt det er røvkedeligt og Wii-controlleren bidrager ikke med noget der der gør det til et must have*....men nu har jeg så heller aldrig rigtigt spillet Zelda, så jeg skal ikke sige om der er noget at hente for fans...

Det korte af det lange er at Wii´en først rigtigt kommer til sin ret når du spiller sammen med andre. Grafikken er jo ikke noget at skrive hjem om og gameplayet i spillene er ofte heller ikke det vilde... Men når gutterne er på besøg så holder Wii 100% - Wii Sports kan sagtens stå for underholdningen en hel aften. Hvilket vel siger en del for et bundlet spil ;)

Så mit råd er at satse på multiplayerspillene først og fremmest - odds´ne taler for at du alligevel kommer til at få mest glæde ud af dem i længden....

* Havde hele tiden fornemmelsen af at spille Kya eller Jak....