Ipod Touch features

  • jeg syns jeg kan læse at folk har smidt spil på deres Ipod.. altså alle de spil som også kan smides på iphone..
    men kan sku ikke lige finde ud af hvordan man smider dem ind osv..


    nogen ideer?

  • Samme måde som på iPhone ;)..


    Det hedder Jailbreak, google er din ven :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Jeg har den nye iPhone..
    Og der er AppStore på..
    Der kan alle spil og programmer hentes direkte inde..


    Ligger rigtig mange gode spil derinde..
    Også mange gratis spil..



    kan man det med en ipod touch også?? syns ikke jeg kan finde denne feature..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    kan man det med en ipod touch også?? syns ikke jeg kan finde denne feature..


    Det kræver du har den nyeste software, App Store kom med i version 2.0 der udkom samtidig med iPhone 3G, det vil sige du lige skal ind her og købe den for 59,-


    ...hvis ikke du vil det så skal du jailbreake og finde spil andre steder - og det er så ikke sikkert de er understøttet 100% da der ikke er nogen garanti fra Apple om at de virker

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac


    Det kræver du har den nyeste software, App Store kom med i version 2.0 der udkom samtidig med iPhone 3G, det vil sige du lige skal ind her og købe den for 59,-


    ...hvis ikke du vil det så skal du jailbreake og finde spil andre steder - og det er så ikke sikkert de er understøttet 100% da der ikke er nogen garanti fra Apple om at de virker



    ja de gjorde jeg så også :D
    men det stod der ikke før den kom ud :) så nu er dne i vinkel.. takker.

  • Man kan hente det på AppStore, som er en del af iTunes Store.
    Hvis du har en iTunes eller en .Mac konto, kan du hente en masse programmer og spil, som både er til iPhone og til iPod Touch.
    Nogle af tingene koster, men der er også nogle gratis ting.
    Du overfører dem via syncronisering.
    Som om at det var musik du ville have overført.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    ja de gjorde jeg så også :D
    men det stod der ikke før den kom ud :) så nu er dne i vinkel.. takker.



    Jeg har selv gjort det med min iPod Touch, uden af købe denne App Store version 2.0.
    Man skal have sig en Itunes Store eller en .Mac konto.
    Så kan du gratis komme ind på App Store.
    Og derfra downloade en masse aplications.


  • du kan ikke downloade de ing der skal have version 2... har selv prøvet.. jeg kunne også hente nogle app uden.. men med spil osv skal du have den 2.0