Et billede af 1 af de mange roser fra haven, billedet er dog taget indendørs, da lillemor ga' mig lov til at klippe nogle af.
[Blocked Image: http://img88.imageshack.us/img88/5391/rosexo3.jpg]
Et billede af 1 af de mange roser fra haven, billedet er dog taget indendørs, da lillemor ga' mig lov til at klippe nogle af.
[Blocked Image: http://img88.imageshack.us/img88/5391/rosexo3.jpg]
Rigtig flot, helt sikkert !
Enig Flot billede
Må dog indrømme at det undrer mig hvor det meget lilla kommer fra? Det inde i rosen. Venstre side.
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
Rigtig flot, helt sikkert !
Tak for kommentaren
Men gosh 8o, jeg synes sQ at billedkvaliteten er dalet gevaldigt efter jeg har oploadet det.
EDIT: Tak til dig også Frankovic, og det lilla ja det ved sQ ikke.
Det lilla farvestik ødelægger nok billedet for mig. Nok heller ikke lige den type billeder jeg finder mest spændende det holder ikke interessen så længe
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Det lilla farvestik ødelægger nok billedet for mig. Nok heller ikke lige den type billeder jeg finder mest spændende det holder ikke interessen så længe
Tak for komment.
Som jeg skev tidligere, ved jeg sQ ikke hvor lilla prik kommer fra.
Det var dog også et hurtigt billede i går aftes, men jeg gør alt hvad jeg kan for at holde liv i tweak's fotosektion, da jeg synes der mangler lidt billeder fra folk.
/Henrik
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af |Henrik|
Tak for komment.
Som jeg skev tidligere, ved jeg sQ ikke hvor lilla prik kommer fra.
Det var dog også et hurtigt billede i går aftes, men jeg gør alt hvad jeg kan for at holde liv i tweak's fotosektion, da jeg synes der mangler lidt billeder fra folk.
/Henrik
Jeg tænker lige så meget på det lille som er i reflektionen af blomsten.
Ja det er lidt synd der ikke kommer flere billeder. Jeg tager desværre mest modelbilleder efterhånden om dem vil jeg ikke poste herinde. Har set så mange gange at folk ikke rigtig kan finde ud af det desværre
Jeg tænker lige så meget på det lille som er i reflektionen af blomsten.
Ja det er lidt synd der ikke kommer flere billeder. Jeg tager desværre mest modelbilleder efterhånden om dem vil jeg ikke poste herinde. Har set så mange gange at folk ikke rigtig kan finde ud af det desværre
Reflektionen er med fulgt overlæg, det er taget på sølvfarvet pap, om det er godt eller skit kan vel diskoteres.
Model billederne er jeg ikke selv kommet så langt med, men lidt er jeg da , disse bliver heller ikke postet på nettet, men før jeg fører det videre ud i livet skal jeg helt sikkert ha' et nyt kamera - mere plads i huset - et studie, og mere viden omkring dette.
Det eneste jeg har postet her for et stykke tid siden er af min bekendte Sabine, virkelig fotogen pige, det største problem er så bare mig og kameraet.
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Reflektionen er med fulgt overlæg, det er taget på sølvfarvet pap, om det er godt eller skit kan vel diskoteres.
Model billederne er jeg ikke selv kommet så langt med, men lidt er jeg da
, disse bliver heller ikke postet på nettet, men før jeg fører det videre ud i livet skal jeg helt sikkert ha' et nyt kamera - mere plads i huset - et studie, og mere viden omkring dette.
Det eneste jeg har postet her for et stykke tid siden er af min bekendte Sabine, virkelig fotogen pige, det største problem er så bare mig og kameraet.
Det er ikke det at der er en reflektion der gør mig noget men det faktum at den er lilla
Jeg poster mine andre steder på nettet, men syntes ikke rigtig brugerne på tweak har kunne finde ud af det når jeg har vist nogen her desværre.
Det er ikke det at der er en reflektion der gør mig noget men det faktum at den er lilla
Jeg poster mine andre steder på nettet, men syntes ikke rigtig brugerne på tweak har kunne finde ud af det når jeg har vist nogen her desværre.
Ok.
Hvis du lyster, gider du så komme med en komment til mit sunset billede, jeg synes selv jeg har gjordt det godt, også mere fordi jeg brugte bunkevis at tid i marken og herhjemme på det.