Heey.. sidder til et lan party og vi skal snart se nogle film.. tænkte på om der er nogle som har nogle virkelige gode film... sjove, aktion eller gyser
svar venligst hurtigt... tak
Heey.. sidder til et lan party og vi skal snart se nogle film.. tænkte på om der er nogle som har nogle virkelige gode film... sjove, aktion eller gyser
svar venligst hurtigt... tak
Det er jo så individuelt hvad er en god film er. Det ville nok hjælpe en del hvis I skrev hvilke film I kan lide i forvejen.
vi vil gerne se nogle kung-fu film, sjove tegnefilm/almindelige film, og gyser som ligner Forbandelsen
Hvad sker der for titlen?
I now pronounce you chuck & larry, den er fandme sjov
Klovn^^ Men er overskriften ikk lidt mærkelig:P?
Kung Fu Hustle
QuoteOprindeligt indlæg af ayu
Hvad sker der for titlen?
sad og læste første post og tænkte, det giver nok mening lige om lidt, men nej
hmm..
jeg har da nogle forslag til nogle gode film..
- Epic Movie (ikke den sjoveste, men den kan da få mig til at grine)
- Talladega Nights (Meget sjov)
- Team America (Hyper ultra sjov )
- Kung Pow (min ynglings film i mange år - Utrolig sjov)
- Dude where's my car (halv gammel, men meget sjov)
- Alien Vs. Predator I & II
- Fast and the Furious I, II & III
Kunne sikkert nævne mange, mange, mange flere.. men kan sq ikk lige komme på dem..
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
sad og læste første post og tænkte, det giver nok mening lige om lidt, men nej
Det kunne jo også være at den faktisk har en vanvittig dyb mening, som blot er for sofistikeret til os almindelige mennesker.
QuoteOprindeligt indlæg af Brition
Det kunne jo også være at den faktisk har en vanvittig dyb mening, som blot er for sofistikeret til os almindelige mennesker.
Fra en 15-årig dreng. Så er der i hvertfald sket noget siden jeg var 15 år. Dengang var nogenlunde det dybeste i mit liv pigernes kavalergang
Anders
QuoteOprindeligt indlæg af dna
Fra en 15-årig dreng. Så er der i hvertfald sket noget siden jeg var 15 år. Dengang var nogenlunde det dybeste i mit liv pigernes kavalergang
Anders
Det er det da stadig.
QuoteOprindeligt indlæg af Brition
Det er det da stadig.
En god booty er heller ikke helt dårlig
Sry for OT
tak for filmene,, og overskriften var en fejl...jeg sad med 30 Mbit internet, men kom i tanke om at man ikke måtte snakke om download og alt sådan noget... så jeg fik lavet teksten om, men glemte overskriften