Til alle Blizzard fans!

  • Klasse, klasse, klasse... kan Blizzard forkæle os mere end de gør lige pt? Nøøj hvor jeg glæder mig!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis
    Klasse, klasse, klasse... kan Blizzard forkæle os mere end de gør lige pt? Nøøj hvor jeg glæder mig!


    Det kunne de godt ja :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    Det kunne de godt ja :P


    Med? Syntes da WotlK( spiller ikk wow ), SC2 og D3 er en kæmpe mundfuld.. Skal nok snart ud og investere i en neues comp så :9xo

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Med? Syntes da WotlK( spiller ikk wow ), SC2 og D3 er en kæmpe mundfuld.. Skal nok snart ud og investere i en neues comp så :9xo


    De har en del ting de godt kunne fikse/gøre bedre med det nuværende wow

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    De har en del ting de godt kunne fikse/gøre bedre med det nuværende wow


    Ja eventuelt deres PvP system som, lad os nu alle bare være ærlige, har brug for et komplet overhaul.


    Glæder mig også til Diablo 3, nok mest Diablo 3 over Starcraft 2, fordi SC2 ikke havde den bedste Singleplayer del dengang, den var fin nok der var bare bedre spil C&C osv. Men Diablo 2 var det bedste af dets slags.


    Men ja SC2 skal der nok fyres en masse timer af i, efter Diablo 3 selvfølgelig.


    Men spillene skal da lige udkomme først. Desuden er WotLK jo bare en expansion på et efterhånden gammelt spil.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • :clap: Neeej hvor blir' det bare fedt :clap:, glæder mig som et lille barn

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • efter min mening burde de bare tage wow og skylle det ud i lokummet.. men vi kan jo heller ikk alle lide det samme... men diablo yes sir, det ved man sku hva er... og starcraft.. ja tak

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af anubis69
    efter min mening burde de bare tage wow og skylle det ud i lokummet.. men vi kan jo heller ikk alle lide det samme... men diablo yes sir, det ved man sku hva er... og starcraft.. ja tak


    hmm 10 millioner subscribers, nej det siger jo absolut intet om spillet :P

  • 2.5 milloner amerikanere, 2 millioner europæer og 5.5 millioner asiater. -350.000 banned accounts for et stykke tid siden :D men flotte tal alligevel.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    hmm 10 millioner subscribers, nej det siger jo absolut intet om spillet :P



    har faktisk ikke sagt andet end at jeg ikke kunne lide det.. er da ufatteligt som folk de skal gå amok hver gang man ikk kan lide deres elskede wow crap.. fat det dog, er ikke alle der elsker wow.. sys det er fint andre kan lide og al respekt til at de spiller det.. jeg sys bare det er latterligt ringe.. men så er det jo heldigt at vi ikke bare er tankeløse robotter, men bare sætter os til at spille noget andet, som f.eks diablo III når det kommer og Starcraft..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af anubis69



    er da ufatteligt som folk de skal gå amok hver gang man ikk kan lide deres elskede wow crap.. fat det dog, er ikke alle der elsker wow


    Jeg går ikke amok, og den måde du formulerer dig angående wow er jo ikke ligefrem den bedste måde at komme frem på. Prøv med "Jeg synes ikke lige WoW har fanget mig, jeg kan ikke lide spillestilen" eller lignende.


    "wow er til at skylle ud i lokummet" - hvorfor? Kunne du formulere dig lidt mindre fjendsk?


    "er da ufatteligt som folk de skal gå amok hver gang man ikk kan lide deres elskede wow crap.. fat det dog, er ikke alle der elsker wow" - jeg gik ikke amok, jeg konstaterede bare med så mange subscribers kan det ikke være skudt helt ved siden af, og jeg ved da godt det ikke er alle der kan lide wow, og det har jeg det helt fint med. :)


    Så tag lige en slapper :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af anubis69



    har faktisk ikke sagt andet end at jeg ikke kunne lide det.. er da ufatteligt som folk de skal gå amok hver gang man ikk kan lide deres elskede wow crap.. fat det dog, er ikke alle der elsker wow.. sys det er fint andre kan lide og al respekt til at de spiller det.. jeg sys bare det er latterligt ringe.. men så er det jo heldigt at vi ikke bare er tankeløse robotter, men bare sætter os til at spille noget andet, som f.eks diablo III når det kommer og Starcraft..


    Dobbelmorale ftw eh?