GTA IV Koder - Kan der ske noget?

• Hey!

Vil bare lige vide om der kan ske noget hvis man bruger koder i GTA IV, altså UDEN at gemme med dem?

PS: Nej, koderne er ikke til at klare missionerne, det er kun til hvis jeg bare kører rundt for sjov..

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Hvad skulle der ske? Det er jo udviklerne af spillet selv der har lagt dem ind :D

der sker det at du snyder, men hva har sku selv alle koder gemt, nogen gange kan man godt lige få brug for en kamp helikopter :D

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Hvad skulle der ske? Det er jo udviklerne af spillet selv der har lagt dem ind :D

Ja, men kan huske at da jeg spillede GTA San andreas på PS2, der gik det i stykker (havde brugt mange koder, og også gemt med dem) Der stod f.eks noget med at disken ikk var i og sådan noget.

Så købte jeg så et nyt GTA SA, det gjorde det samme efter en uge eller måske lidt mere...

• Så vidt jeg har læst kan du ikke gennemføre nogle specielle missoner, men ved ikke om det også gælder hvis du IKKE gemmer

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Oprindeligt indlæg af Dumpen
    Så vidt jeg har læst kan du ikke gennemføre nogle specielle missoner, men ved ikke om det også gælder hvis du IKKE gemmer

ved at på xbox360 blir alle koderne gemt i mobilen under menu'en "Cheat" men det er jo kun til biler, heli, båd, våben og wanted level" ik andet har ik set koder til missioner

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

ved at på xbox360 blir alle koderne gemt i mobilen under menu'en "Cheat" men det er jo kun til biler, heli, båd, våben og wanted level" ik andet har ik set koder til missioner

sådan er det også til ps3, og der sker intet ved det.

Oprindeligt indlæg af N00k
    Nice:D Så kan jeg da være rolig hvis jeg bruger cheats (Bruger selfølgelig ikke i missioner)

Hvis du alligevel skulle "komme til" at gennemføre en mission med en cheat aktiveret så er der en achievement der bliver låst...

Oprindeligt indlæg af Curious

Hvis du alligevel skulle "komme til" at gennemføre en mission med en cheat aktiveret så er der en achievement der bliver låst...

w00t, det har da ik skadet på xbox360 at ha weaponen fra cheat codes aktiveret Curious...

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

w00t, det har da ik skadet på xbox360 at ha weaponen fra cheat codes aktiveret Curious...

Well - enten er der en achievement du så ikke kan få eller også er det ikke alle cheats der låser en achievement... Ved bare at en af mine kammerater kom til at gennemføre en eller anden mission med en cheat aktiveret og så blev en achievement låst - han spiller i øvrigt også på 360´eren....

• på x360'eren låser man visse achievements ved at benytte visse koder, hvilket medfører at man ikke kan gennemføre spillet 100%.

På PS3'eren findes disse achievements ikke, men bruger man koderne til health, våben eller politi-stjerner, kan man ikke gennemføre spillet 100%.

men man kan altid bruge snydekoderne til at lege lidt rundt - bare man ikke gemmer spillet ;O)

(så husk at slå autosave fra først... hehe)