Playstation 3 Internet.

  • Hey !


    Som jeg har læst, så er playstation 3 internettet gratis..
    Og har læst noget om at der er en trådløs modtager i.


    Så mit spørgsmål er: Hvordan får jeg internet på den? (Har dog ikke ps3'en endnu)


    Altså, skal jeg trække et kabel fra routeren til ps3'en? For det kan godt blive et problem, da der er ret langt fra min fars værelse til mit, og vi gider ikke have et kabel liggende rundt i hele huset...(Kører med trådløs på min com)
    Er der andre måder? Skal jeg købe en trådløs dims som jeg også har til min com. eller hvad?

  • Der er indbygget trådløs modtager i, Kan ikke huske om det var wifi det hed.
    Så du skal ikke købe noget ved siden af til at få den trådløst på.
    Jeg har selv sat min op med kabel, Så ved ikke helt præcist hvordan det virker, andet end det skulle være nemt nok.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • http://www.gamespot.com/featur…5087/index.html?type=tech


    Quote

    Network connectivity is going to be an enormous part of the next generation of consoles since destroying your neighbor in Halo 2 is fun, but making that random stranger cry on Xbox Live is priceless. Sony’s Playstation 3 comes with a built-it Ethernet adapter, and also includes an 802.11 b/g wireless adapter. The Xbox 360 comes with a built-in Ethernet adapter, but the 802.11 a/b/g wireless adapter will cost extra.

  • Jamen altså...


    vil det sige at jeg kan søge efter vores router på PS3'en og få internet?
    Eller skal der tilsluttes et kabel (som var et problem)
    Eller er der sådan en trådløs ting med? (Altså var det 802.11 b/g wireless adapter?

  • Den trådløse modtager er indbygget i ps3, det er ikke noget du skal sætte i den.
    så ja du skal bare søge efter din router.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Jep præcis, intet skal tilsluttes. Jeg ved så ikke om der er nogle routere der ikke virker på.
    Men tror du skal være meget uheldig så.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Sry for mange spørgsmål men.


    Hvad er det der 802.11 b/g wireless adapter så:P?


    og så også lige; Min ven har lige skrevet at hans PS3 ikke kunne finde hans fars internet, og deres værelser er lige ved siden af hinanden næsten? der er længere fra mit værelse til min fars end hans.


    Så er der vel kun kabel måden:/?

  • Det er bare den der er indbygget i, I stedet for den lille usb dims du sætter i en bærbar.
    Her sidder den så bare inden i din ps3.


    Edit: Det kan jeg så ikke svare på hvorfor de ikke kan, Nok gjort noget forkert måske.
    Jeg har som sagt aldrig selv prøvet at sætte min til trådløst, så ved ikke hvordan den skal opsættes.

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

    Rettet en gang, sidst af Susperia ().

  • vis din ven ikke kan finde hans fars netværk kan den enten være fordi hans far router er n-standard og ikke b/g som ps3 understøtter, men en ting er sikkert det er i hvertfald ikke ps3 den er i vejen med, tror nok mere på at det er routeren der er gået i stykker eller også har hans far skjult netværket så man ikke kan se det.

  • WLAN på PS3 virker fint, hvis dig / din ven ikke kan få det til at virke er det vist en fejl 40.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m