Hej er der nogen af jer der kender et gratis program, som jeg kan bruge til at lave en liste over min DVD samling. Jeg vil gerne have mulighed for nemt at hente oplysninger om filmene fra nettet og sætte dem ind i mit "katalog". Jeg mener at have set et lignende program før, men kan slet ikke huske hvad det hedder.

Filmdatabase
-
-
Altså Collectorz.com Movie Collector kan alt hvad du efterlyser, men det er ikke gratis. Demoversionen har en begræsning på 50 film. (Mener jeg)
-
Du kunne evt. bruge onfilm.dk som er det gamle dvd-venner.dk. Det fungerer ganske OK, det er gratis, og der er ingen begrænsning på antallet af film. Det er selvfølgelig webbaseret, men internet det har du jo
-
ok dem lurer jeg lige lidt på til at starte med. Tak
Kom endelig med flere gode forslag
-
Jeg bruger DVD-Profiler og er godt tilfreds med det. Men det koster så også lidt, og demoen er begrænset til 50 film eller sådan.
-
Oprindeligt indlæg af ayu
Jeg bruger DVD-Profiler og er godt tilfreds med det. Men det koster så også lidt, og demoen er begrænset til 50 film eller sådan.Tak for tippet;)
-
Oprindeligt indlæg af ayu
Jeg bruger DVD-Profiler og er godt tilfreds med det. Men det koster så også lidt, og demoen er begrænset til 50 film eller sådan.Det tager jeg lige en kigger på