Abandoned Odense - Film

• Hej Alle.

Jeg har været rundt i hele Odense i søgen efter forladte bygninger jeg kunne fotografere i.
    Jeg har nu kogt det hele ned til en film, som i kan se her.
    Jeg vil anbefale jer at se den i 1024 x 768, så billederne kan komme til deres ret.

(1024x768, 62 mb.)
    http://rapidshare.de/files/396…Abandoned_Odense.wmv.html

(640x480, 27 mb.)
    http://rapidshare.com/files/12…ed_Odense_mindre.wmv.html

Hvad synes i?

Mvh. Anders.

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Oprindeligt indlæg af Svan
    Fornuftige billedere men kan simpelthen ikke holde den musik ud :ph34r:

Jeg tænkte nok at der var folk der ville sige at musikken ikke var deres kop te.
    Jeg har ikke valgt musik efter hvad i kan lide, men derimod efter hvad jeg kan lide, og jeg synes at den her sang er meget stille og rolig, og stjæler ikke fokus fra billederne.

Godt du kan lide billederne.

I do not do that thing.

• Syntes du har fanget en ret så uhyggelig stemning på en del af billederne, men vil dog mene at du sagtens kunne have undladt en hel del billeder i filmen. Nogle af dem er rentudsagt kedelige.

Til trods for det, så er der en hel del gode billeder i blandt, i hvertfald efter min mening. :)

Oprindeligt indlæg af Aagaard1000

Jeg tænkte nok at der var folk der ville sige at musikken ikke var deres kop te.
    Jeg har ikke valgt musik efter hvad i kan lide, men derimod efter hvad jeg kan lide, og jeg synes at den her sang er meget stille og rolig, og stjæler ikke fokus fra billederne.

Godt du kan lide billederne.

hehe :D

Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Syntes du har fanget en ret så uhyggelig stemning på en del af billederne, men vil dog mene at du sagtens kunne have undladt en hel del billeder i filmen. Nogle af dem er rentudsagt kedelige.

Til trods for det, så er der en hel del gode billeder i blandt, i hvertfald efter min mening. :)

Jeg så lige filmen igennem igen og kan godt give dig ret. Den bliver en rimelig langtrukken og ensformet filmen, og der er mange af de samme billeder. Det må jeg overveje næste gang.

Tak for kommentaren, og godt du kan lide nogen af billederne.

I do not do that thing.

• Så den i den høje kvalitet, og jeg synes sku den er ret stemningsfuld! Mht. musikken synes jeg det er et super valg.
    Mange flotte billeder og generalt en flot film. Det sted med drivhusene var super fedt.

Fatter bare ikke dem der bomber forladte skodhuse med skodgraffiti :))

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Så den i den høje kvalitet, og jeg synes sku den er ret stemningsfuld! Mht. musikken synes jeg det er et super valg.
    Mange flotte billeder og generalt en flot film. Det sted med drivhusene var super fedt.

Fatter bare ikke dem der bomber forladte skodhuse med skodgraffiti :))

Jeg takker og bukker.

Nej, der er mange små kids der render og skriver alt muligt lort i de gamle bygninger.
    Derimod synes jeg så at det er i orden når dygtige kunstnere øver på sådanne steder så de kan udvikle deres kunstneriske færdigheder, på et sted hvor der oftest ikke er nogen der bliver meget kede af det.
    Lad ikke dette blive en diskussion. Lad den stoppe her.

Tak for kommentaren.

I do not do that thing.