Hitman

  • Timothy Olyphant ser så led ud med de hardballer's :evil:


    Skal helt klart ind og se den film !


    Men bortset fra det, så mener jeg at der har været en tråd omkring denne film?

  • Quote

    Originally posted by Spyro
    Timothy Olyphant ser så led ud med de hardballer's :evil:


    Skal helt klart ind og se den film !


    Men bortset fra det, så mener jeg at der har været en tråd omkring denne film?


    Det har der også været. Men fordi Blix ikke selv kendte til filmen, så antog han jo, at resten af verden heller ikke gjorde.


    http://www.tweak.dk/forum/thre…85812&sid=&hilight=hitman


    Det er en god idé at søge på forumet først, i sådanne tilfælde.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Jeg beklager meget at jeg har et liv uden for tweaks forum, så jeg ikke kan følge med 24/7 her inde, om hvad der sker. Jeg havde prøvet at søge med tweaks latterlige søgefunktion med tagnse "hitman" og "film" og der kom intet op.


    Så i stedet for at for at antage en anden gang at jeg ikke har tjekket om der allerede var en tråd der omhandlede om det samme, burde du lige spare dig for din latterlige form for "humor" en anden gang. :roller:


    Slet min tråd en eller anden random moderator, I don't care.