Deep Impact vs. Armageddon

  • Så lige Deep Impact for første gang, og synes den ligner Armageddon på mange planer...
    Hvilken film finder i bedst...


    Jeg synes Deep Impact, er en 2 stjernet udgave af Armageddon, som ligger på omkring en 5 stjerner IMO.
    DI er ikke nervepirrende som Armageddon og sætter sig ikke så meget i hjernen bagefter + soundtracket er bedre i Arma. + Bruce W. og Liv Tyler spiller fjong.


    Ps, gad ikke lave en poll, da den ville blive lidt for kedelig ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    Havde du lavet en pool, havde jeg stemt Deep Impact ;)


    ok - tror bare det ville være mere underholdende at folk skriver + lidt argumenter hvilken film de synes er bedst :P

  • Tjaa, jeg ejer Armageddon på dvd, så det taler måske for sig selv, men men men ....


    1. Armageddon holder overhovedet ikke med videnskaben, siden hvornår ser en komet sådan ud ?


    2. Dog har armageddon bedre skuespillere.


    3. Den er federe og flottere, men stadig (som tidligere nævnt) typisk amerikansk, nemlig patriotisk.


    4. Men det ser da fedt ud da paris bliver jævnet med jorden :roller:


    Eneste grund til jeg synes Armageddon er bedre er nok fordi den er flottere og har bedre musik om man vil. Samtidig kan man nyde Liv tyler. Ja også er det måske lidt underligt at se Elijah Wood i en ikke hobbitværende situation, til trods for DI er fra før LOTR.

  • Så også Deep Impact for første gang - i går. Jeg synes at begge film er la la. Vil gi dem 2-3 stjerner. IMO så er der alt for meget USA Hero halleluja i begge to. Filmene er da teknisk set godt lavet begge to. Men ikke nogen jeg vil se igen - det er de lidt for tamme til - imo ! Men det er jo smag og behag.

  • Jeg vil give hr. bentzin ret .


    Måske vil jeg strække den lidt længere og påstå skuespillet og handlingen nærmer sig det pinlige. Men effekterne er ok.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bias_hjorth
    Jeg vil give hr. bentzin ret .


    Måske vil jeg strække den lidt længere og påstå skuespillet og handlingen nærmer sig det pinlige. Men effekterne er ok.


    Rørende enig.

  • Armageddon da ... Helten (aka. Bruce Willis) dør ... Whats no to love ?... :))


    Face it ... De andre i filmen er jo kun med for at fylde filmen med folk ... :)) ... ej, der er da nogle fede typer med i den film, men alt det "lyserøde" er sgu ikke lige mig ...


    Vil jeg se lyserødt, så ser jeg CITY OF ANGELS ... Armageddon ser jeg for den typiske hollow-wood-action ... :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Så også Deep Impact for første gang - i går. Jeg synes at begge film er la la. Vil gi dem 2-3 stjerner. IMO så er der alt for meget USA Hero halleluja i begge to. Filmene er da teknisk set godt lavet begge to. Men ikke nogen jeg vil se igen - det er de lidt for tamme til - imo ! Men det er jo smag og behag.


    Godt skrevet Bentzin

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Så også Deep Impact for første gang - i går. Jeg synes at begge film er la la. Vil gi dem 2-3 stjerner. IMO så er der alt for meget USA Hero halleluja i begge to. Filmene er da teknisk set godt lavet begge to. Men ikke nogen jeg vil se igen - det er de lidt for tamme til - imo ! Men det er jo smag og behag.


    Det er rigtigt, det med en typisk amerikansk hero i begge film, men synes ikke det er vildt overdreven i Arma. I Amargeddon får man oss mere følelse af realiteten IMO - men det er jo en smagssag! I DI for man flere scener med kaos og egentlig ingen kuldegysning, hvor man mærker frygten blandt menneskerne (jeg gjorde ihf. ikke) ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Armageddon da ... Helten (aka. Bruce Willis) dør ... Whats no to love ?... :))


    Face it ... De andre i filmen er jo kun med for at fylde filmen med folk ... :)) ... ej, der er da nogle fede typer med i den film, men alt det "lyserøde" er sgu ikke lige mig ...


    Vil jeg se lyserødt, så ser jeg CITY OF ANGELS ... Armageddon ser jeg for den typiske hollow-wood-action ... :dance:


    Jeg er enig - eller næsten. Det er skidegodt helten dør, men alligevel ender det godt... Altså i Arma... Den er oss fuld af humor, modsat DI...


    Og alt det lyserøde i DI er oss typisk amerikansk :boxed: "Den fortabte smukke pige XXX bliver genfundet af sin elskede Frodo - hvorefter de lever lykkeligt" :))

  • Jeg er lidt splittet... Deep Inpact holder da en vis grad realisme.. hvis man overhoved kan bruge det ord i forbindelse med film af denne typpe :P men armagedon er bare meget bedre stykket sammen og har en god del humor som Deep Inpact ikke har... tror jeg kan lide dem begge lige godt... kommer nok bare an på hvad humør jeg er i...


    Fed7haS


  • Ja... dét tænkte jeg også da jeg så Sin City... Mærkelig rolle han har....

  • Armageddon... nok den største gang corny sødsuppe hollywood bræk der er lavet til dato, fatter ikke folk er så vilde med det mainstream lort bare fordi der er en god røv med og der er smidt flere hundrede millioner dollars i lortet. ENESTE plus i den film er Steve Buscemi som altid er humor at glo/høre på.


    Desuden er det nok en af de film jeg kender til som har flest plothuller og elendigt skuespil, bruce willis eller ej.


    Så som i nok kan høre falder min stemme på Deep Impact.

  • Jeg har ik set Deep Impact, og det gider jeg heller ik spilde min tid på, hvis den er bare lidt i retning af Armageddon, som nogen herinde siger, Handlingen er pinlig, USA er de store helte, der klarer alt når verden er i problemer. X(

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Synes Deep Impact er fedest.. Synes armageddon er for sukkersød og for amerikansk.. der er Deep Impact ik så sukkersød.. Chili jeg vil råde dig til at se den, den er faktisk ret så fed ;)

  • Har ikke set DI så derfor armageddon



    :))