• Var ude at se den i lørdags, og synes selv det er en ret god film - den er i hvert fald uhyggelig 8o
    Samme stemning som i the grudge (Som jeg efter 3 gange stadig er bange for)
    Fik også en del chok, men ikk helt så mange som i the Grudge.
    Alt i alt en god film imo. Hvad synes i?

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Har også set den - den er sq cool!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • har osse set den i håb om den bare var halvt så uhyggelig som the grudge men nej ... den var simpelthen dybt latterlig totalt computer animeret boogeyman eller hvad han nu hedder :)

  • Har endnu ikke set denne film, men det sker her sidst på måneden ...


    The Grudge kunne på intet tidspunkt skræmme mig. Den er forudsigelig og ligeså ringe som utallige andre amerikanske gysere.


    Vil dog vente med kommentare på Boogeyman til jeg rent faktisk har set den, men hvis den er ringere end The Grudge så kommer jeg godt nok til at kede mig :(

  • Hmm, jeg så den i total mørke og helt alene - så er den altså pænt uhyggelig imo!


    Jeg tror det har noget at gøre med min barndom :)


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Hmm, jeg så den i total mørke og helt alene - så er den altså pænt uhyggelig imo!


    Jeg tror det har noget at gøre med min barndom :)


    Ja, det betyder meget med stemningen. Nu var vi godt nok også 2 der så The Grudge, men der var da mørkt, hehe ...


    Vi er 4 når vi skal e boogeyman, så tvivler på stemningen bliver uhyggelig ..


    Man skulle bo langt ude på lars tyndskidsmark helt alene og se gyser film en mørk aften med blæst, regn og torden i det fjerne .. I biffen kommer man til at grine af de andre der bliver bange ..

  • jaa jeg fik en del chok..! men historien er dårlig...


    og den er for lang trukket...


    har ik fået set The Grudge i nu.!


    men tror den er ok..

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Ja, så har jeg også set Boogeyman ... Zzzzzzz


    Nu var jeg godt nok rimelig træt da jeg så den, så faldt i søvn henad imod slutningen og vågnede ved nogle høj lyde som måske kan have været uhyggelige ...


    Ellers har jeg ingen ord til overs for dette mesterværk af en elendig gyser ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Geniale chok, og gode effekter. Men ellers er det en ret ringe film. Hele historien er plat, og den er kun "god" indtil ca. halvdelen af den er gået. Slutningen synes jeg også ødelægger det hele...


    Gode effekter .. hvor fandt du dem henne ? .. Kan være jeg er kræsen :]


    Lignede ham the bussemand til sidst da han kom ud skabet ikke noget fra The Mummy ;)