One Minute Rave i København

  • De der ikke høre elektronisk musik, bør allerede nu vende om.


    [Blocked Image: http://www.futureclub.dk/img/news/news_b_1236870331.jpg]


    Fredag d. 20 marts 2009 går det løs med Danmarks første officielle One Minute Party!


    Kl. 18.00 - 18.01 vil der blive festet og trampet på livet løs, på selveste Hovedbanegården i København. Eventet afholdes, for at skabe opmærksomhed omkring ”DontDoDrugs” – 3xD kampagnen.


    EVENT: One Minute Party
    DATO: Fredag d. 20 Marts
    STED: Hovedbanegården (KBH), under uret
    TID: Kl. 18:00 – 18:01
    ARRANGØR: DontDoDrugs.dk, Xstatic CPH 2009 og Hardstylers United


    Har det din interesse bør du tjekke tråden ud på Hardstylers United:
    http://www.hardstylersunited.dk/viewtopic.php?f=119&t=8738


    ---


    Jeg personligt tager tværs igennem landet, for at støtte konceptet om 3xD samt det bindegale koncept med one minute rave, det er skørt nok til jeg finder det interessant.

  • tjah... den eneste fordel de har er nok at man ikke kan NÅ at "do" nogle drugs


    drugs skal der til bare engang i mellem :cheers:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    drugs skal der til bare engang i mellem :cheers:


    Har man den holdning har man ikke alt for meget imellem ørene, vil kalde det almen fornuft at kunne gennemskue det ikke er verdens smarteste idé. :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvis vi skal dømme folk, så kunne nogle måske mene at man ikke har noget liv hvis man er villig til at tage tværs igennem landet for at danse 1 minut på københavns hovedbanegård :))


    Det er vel et spørgsmål om passion og planlægning, gør selvfølgelig mere ud af det nu jeg er der (andet ville være dumt) mødes med en masse venner og bekendte og daffer nok rundt i KBH, hvorefter vi tager til Odense, hvor vi har et andet ærne. :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeeBo


    Det er vel et spørgsmål om passion og planlægning, gør selvfølgelig mere ud af det nu jeg er der (andet ville være dumt) mødes med en masse venner og bekendte og daffer nok rundt i KBH, hvorefter vi tager til Odense, hvor vi har et andet ærne. :9xo


    hvor lyder det heltemodigt :D


    Dog er jeg HS nørd, men om jeg så boet KBH centrum gad jeg godt nok ikke tage derind og hoppe, men har også prøvet de 'events' og det som føgler, som jeg skal