Indlæg af ZeeBo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Yonzie
    Hvis du vil til at bruge penge på design til et forum, så overvej eventuelt noget bedre end phpBB. vBulletin er populært, men administrationen er noget kluntet. Invision er jeg personligt glad for.


    Jeg har nu yderst gode erfaringer med phpBB, bruger det bl.a. selv (http://hardstylersunited.dk/forum/) det var blot et spørgsmål om at sætte sig ind i det. Skal ikke kunne udtale mig om Invision, men finder phpBB aldeles brugervenligt på administrationsdelen.

    De fleste ved nok ikke hvad hardstep er, men det er en dans der danses til elektronisk musik, som minder meget om melbourne shuffle, disse videoer er dog fra før melbourne shuffle blev kendt verden over. Nogen af jer vil sikkert finde det interessant. :D


    Link: Hardstep fra 2004-2005

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    du glemmer isaac hvis hårde remixes var med til at starte hs


    Isaac er skam ikke glemt har bl.a. nævnet manden her "De mest velkendte artister fra begyndelsen er navne som: Isaac..." bliver lækkert at høre ham til Xperience.




    Quote

    Oprindeligt indlæg af pingomann
    Kan ikke rigtigt få netradioerne til at virke, hverken i FF eller Chrome.


    Ved ikke om du hentyder til Fear.FM eller Fresh.FM, men Fear.FM er desværre ved at gå konkurs. :(

    Jeg høre alt der er godt produceret. Dog forguder jeg det hårde elektroniske mere end noget andet, der er vi ovre i genrer som hard trance, hardstyle og ikke mindst hardcore. :clap:

    Ville være direkte dumt ikke at tage med når man har fået smidt VIP billet i hånden. Så jeg vil helt sikkert også være at finde. Så skal jeg satme over og vise KBH'erne hvordan man fyrer den af til hårdt elektronisk. ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvis vi skal dømme folk, så kunne nogle måske mene at man ikke har noget liv hvis man er villig til at tage tværs igennem landet for at danse 1 minut på københavns hovedbanegård :))


    Det er vel et spørgsmål om passion og planlægning, gør selvfølgelig mere ud af det nu jeg er der (andet ville være dumt) mødes med en masse venner og bekendte og daffer nok rundt i KBH, hvorefter vi tager til Odense, hvor vi har et andet ærne. :9xo

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    drugs skal der til bare engang i mellem :cheers:


    Har man den holdning har man ikke alt for meget imellem ørene, vil kalde det almen fornuft at kunne gennemskue det ikke er verdens smarteste idé. :boxed:

    De der ikke høre elektronisk musik, bør allerede nu vende om.


    [Blocked Image: http://www.futureclub.dk/img/news/news_b_1236870331.jpg]


    Fredag d. 20 marts 2009 går det løs med Danmarks første officielle One Minute Party!


    Kl. 18.00 - 18.01 vil der blive festet og trampet på livet løs, på selveste Hovedbanegården i København. Eventet afholdes, for at skabe opmærksomhed omkring ”DontDoDrugs” – 3xD kampagnen.


    EVENT: One Minute Party
    DATO: Fredag d. 20 Marts
    STED: Hovedbanegården (KBH), under uret
    TID: Kl. 18:00 – 18:01
    ARRANGØR: DontDoDrugs.dk, Xstatic CPH 2009 og Hardstylers United


    Har det din interesse bør du tjekke tråden ud på Hardstylers United:
    http://www.hardstylersunited.dk/viewtopic.php?f=119&t=8738


    ---


    Jeg personligt tager tværs igennem landet, for at støtte konceptet om 3xD samt det bindegale koncept med one minute rave, det er skørt nok til jeg finder det interessant.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af xenon
    jeg bruger skam reason+nuendo


    Fair n' square, hvilke genrer producere man så? (ren interesse)




    Quote

    Oprindeligt indlæg af PaW^
    Qbase får sit navn fordi at det er i en hangar. aka en base. og Q fordi at dem der afholder det, hedder Q-dance. f.eks. Qlimax, inQontrol, defQon1, Qrimetime, xQlusive


    Var det ikke det jeg skrev i ovenstående? 8)
    Flere bunkers, åbne scener, telte osv osv.
    Der er over 10 scener og 50.000 mennesker, så der var dejligt tryk på. ;)

    Hvorfor bruger du ikke FL eller Reason, eller ja, det er vel det samme bare i grøn.
    Anyways, Q-Dance arrangere en event der hedder Q-Base that's why.
    Også dem der arrangere Qlimax og InQontrol osv, deres logo er bare en power knap som ligner et Q
    Tjek evt. http://www.Q-Dance.com kan være det viser bedre hvad jeg fabler om. ;)

    Jeg er jo under 18 (17,5 ;P)
    Kom nemt ind, tror kun de hiver fat i en hvis du ligner en der virkelig er en del år under 18.
    Men altså, det var 16 timers orgasme det er helt sikkert.
    Tog mig selv i at kravle ind i køkkenet her til morgen, for satan jeg er smadret. :))

    Hey boys n' girls, ville høre om der var andre herinde fra der havde været til Q-Base 2008 i Weeze?
    F"#% det var en konge tur, der blev satme svedt igennem.


    Har i billeder eller videoer fra turen, må i meget gerne poste dem her på HU (http://www.HardstylersUnited.dk)
    Under: Busture ‹ Tyskland ‹ Q-Base ‹ Q-Base 2008 Film & Billeder
    Der er allerede en hel del derinde, skal helt sikkert gentages næste år fra min side. :clap: