Indlæg af komiz

    Som overskriften siger vil jeg gerne købe et eksemplar af denne bog da jeg syntes 2740kr er for meget for en ny så hvis nogen af jer ligger inde eller kender en der ligger inde med et eksemplar må i meget meget gerne ligge et indlæg med stand og pris.

    Buddet er noteret Kazed. Vil helst ikke begynde og bytte med andre GFX da jeg egentlig vil af med det her fordi jeg ikke har noget og bruge til til :)

    His Radeon HD4890 iCooler x4 1 GB DDR5 Sælges eller byttes med andet hardware, står og skal bruge en nogenlunde CPU og bundkort eller et svedigt kabinet. Tingene skal kunne bruges til spil. Kortet er købt af en bekendt som vandt det til slap-lan så der er ikke nogen kvit men kan lave en håndskrevet en hvis det er. Kortet er ikke brugt mere end et par timer højst og har ikke ”leget” med det på nogen måder.

    2000 budt på pm af Joso-



    Altså tror nu ikke du skal regne med den vilde performance i de spil men den skal nu nok kunne trække det uden jeg siger for meget. :)

    Intel Core Duo T2500 (2.0 GHz, 667 MHz FSB, 2 MB L2 Cache)
    Intel 945PM Chipset
    15.4" WSXGA+ TFT LCD
    ATi Mobility Radeon X1600 256 MB GDDR3 (upto 512 MB with Hypermemory)
    100 GB 5400rpm SATA HDD (120GB in North America / Europe)
    1 GB DDR2-667 (2x 512 MB sticks with dual channel support) (2GB in North America / Europe)
    Intel Pro/Wireless 3945ABG + Bluetooth
    Intel Pro/1000 Ethernet

    Byttede den med min gamle computer for godt et år siden af en ældre herre som skulle bruge noget mere "gamer" til sin søn. han havde haft fra ny af. har ikke kunnet finde nogle nypriser på den i dag men kan fortælle den blev solgt for 22.000 dengang den var ny. Det skal også siges at der ingen original kasse er og heller ingen kvit. Skriver selvfølgelig en kvittering på at den ikke har været igennem noget skummelt.


    Har selvfølgelig ret til ikke og sælge den hvis den ikke kommer op på en pris jeg synes er fornuftig.


    Den kunne også tænkes og blive byttet til en e/q 6600 eller en e8400 + lidt cash til mig, hvis det ikke er muligt kunne et nogenlunde graffikkort såsom 4870 og op + lidt cash til mig også komme på tale.


    Superfin bærbar.


    Kåre

    Hejsa, Er lige startet på teknisk skole så er lidt på udkig efter en og evt bytte min pc med. Specs er som følger:


    Mobo Gigabyte EP31-DS3L
    CPU Intel Pentium dual core e2220 2,4 ghz med standard køler
    Ram 2*1 gb kingston hyperx pc6400 (Helt Nye)
    Gfx Club3D HD4670 512 mb ram ca 1 måned gammelt
    Hdd 74gb raptor 10k rpm ingen kvit, købt af xman her på siden
    psu OCZ StealthXtream 500w (ca 1 måned gammel også)
    Unknown dvd-brænder
    Og det hele sidder i et Asus ta-861 med Zalman MFC1 blæserstyring monteret.


    der kan også følge en 22 full hd Fujitsu Siemens fladskærm med. En rigtig lækker skærm heller ikke nogen kvit på de da den fulgte med min gamle computer sammen med cpu og dvd brænder


    Der er kvit på alt andet end Cpu, brænder (pillet ud af en anden com jeg havde) og som sagt hdd da jeg har købt den af Xman her på siden


    Leder efter en mellem go blærbar men ikke noget flashy da den ikke skal bruges til andet end studie.


    Hvis der evt skulle være spørgsmål så bare fyr løs.



    Kåre

    Vil tro du skal smide lidt mere info om den strømforsyning der før folk skal kunne ha en mulighed for og fortælle dig im den har de rette kabler. :)


    EDITH: Så glemte man selvfølgelig og kigge links doh


    Udfra hva jg kan se sidder der en 6 pins strømting på strømforsyningen og så følger der en adapter med gfx som stjæler strømmen fra 2 4 pins stik så det burde den nok kunne.