Indlæg af Ylle

    Nu prøvede jeg så at slå alt fra, firewall, anti virus og det hele, og nu siger den så:


    "
    Runtime Error !


    Program: C:\Program Files\M-Audio\Key Rig\M-Audio Key Rig.exe



    This application has requested the Runtime to terminate in an unusual way.
    Please contact the application's support team for more information
    "


    Så lidt progress er der da sket. Men dvs. jeg næsten skal til at snakke med dem der har lavet det for at høre om der er noget man kan gøre ?

    Ja, som overskriften siger, så får jeg denne besked hele tiden når jeg gør følgende:


    Jeg har lige købt et MIDI-keyboard, som jeg så installerer via de drivere der er med. I User-GUiden står der så at man skal starte det standalone program der følger med, hvor den så vil skrive at den ikke er registreret eller noget i den dur. Derefter skal man så trykke på deres logo, for at komme til at skrive koden, og dernæst skulle man komme på en eller anden hjemmeside.
    Men ligeså snart jeg har trykket "Ok" til at der ikke er nogen kode registreret, så kommer den der dumme fejl meddelelse som helt præcist skriver:


    "
    Runtime Error !


    Program: C:\Program Files\M-Audio\Key Rig\M-Audio Key Rig.exe



    abnormal program termination
    "


    Jeg har prøvet at søge på det på google, og gjort nogle af de ting folk skriver. Bl.a. at få noget spyware op at køre osv., men det har endnu ikke hjulpet. Har også prøvet at geninstallere det flere gange, men lige lidt hjælper det.


    Er der noget jeg kan gøre ?


    Og jeg gider næsten ikke til at geninstallere XP :)



    Btw, så er det XP SP3 jeg har.



    Men jeg ville blive super glad hvis der var nogen der lige havde en ide der kunne løse det :)



    Mvh
    Ylle

    Hmmm, sjovt jeg ikke har tænkt på det selv. Synes sgu bare det virker lidt sammentrykt nu. Men det er måske fordi jeg har været vant til at det har været lidt wide :rolleyes:


    Jeg siger i hvert fald mange tak for hjælpen. Nu står det klart som aldrig før :)

    Kører 1280 x 960, og har også prøvet 1280 x 1024, men den synes jeg var værst.
    Og selvom ClearType er på, så synes jeg godt nok stadig det er voldsomt blurry hvis man tænker på før jeg fik det nye grafikkort.

    Hejsa...


    Jeg har et lille problem jeg håber I kan hjælpe med.
    Jeg har lige fået et Gigabyte Radeon 4850, og så har jeg en Samsung SyncMaster 226BW som skærm. Alt er egentlig gået ret så smooth. Har fået installeret de nyeste drivere til grafikkortet, skulle jeg mene, men alligevel så er det som om at når jeg sidder og læser en tekst eller noget, så bliver nogle af bogstaverne helt vildt blurry. Man kan godt læse det, men det er næsten som at sidde og være fuld når man læser det, eller have nogle briller på man normalt ikke går med.
    Hvad dælen kan det være ?
    Jeg har prøvet at installere både de digitale driver til skærmen, og de analoge. Og det skal lige siges at skærmen virkede perfekt sammen med mit gamle gamle grafikkort.


    Så igen, nogen der ved hvad dette kan skyldes ? :)



    På forhånd tak.

    Drenge, jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig.
    Jeg er her på det sidste blevet helt vild med Yu-Gi-Oh, ikke mindst fordi jeg har siddet og gennemset sæson 2-3 de sidste to weekender - tro mig, det er mange timer, men for satan hvor bliver man hooked, ja nærmest fanatisk. Sæson 4, som jeg har, er desværre på japansk, hvilket ødelægger ALT, og jeg gider ikke se det. Jeg kan vel ikke komme udenom at afsnittene er nogle en af mine venner har downloadet (Skidt skidt, I know), altså hele sæson 1-4, hvor det så desværre kun er 1-3 der er på engelsk. Men det har altså gjort mig helt og aldeles hooked på denne serie, hvilket betyder at jeg skal have dem på DVD - og det kan ikke gå for hurtigt. Problemet er at jeg ikke kan finde det. På ebay kan jeg finde sæson 1-2 på engelsk, og så nogle enkelte parts fra sæson 3, men langt fra tilfredsstillende (Fra sæson 3's vedkommende). Dvs. jeg kan få sæson 1-2 som complete set på engelsk hvilket jo er fedt nok, men dem har jeg efterhånden set til ende, da jeg både har set dem på engelsk, men også på dansk (Hvor DR1 er kommet til). Men det er sæson 3-4 jeg skal bruge. På japansk, via ebay, kan du finde vol 1-29 hvilket vil sige sæson 1-4, meeen de er selvfølgelig på japansk, så nej tak. Jeg bliver derfor nødt til at spørge herinde om der er nogle der har nogle ideer ? For det kan bare ikke passe at man ikke kan få det hele samlet. Og jeg ved at sæson ER blevet indtalt på engelsk, så det burde ikke være derfor. Og det er sæson 3 som sagt også, kan bare ikke forstå hvorfor man kun kan finde sæson 1-2 - men ikke de andre ;(
    Ja, lidt forvirrende post, men jeg håber stadig der er nogle der har nogle ideer til hvordan dælen jeg skaffer dem.



    På forhånd tak !