Indlæg af Seganer

    hej gutter


    Jeg har en macbook white der ikke vil starte mere, nogen herinde der har nogen ide om hvad der kan være galt?
    Har prøvet alle de forslag der er i manual om at resette det ene og det andet, men det virker ikke!
    Når jeg trykker på powerknappen sker der absolut intet, hverken skærm, blæser eller andet starter... Har tjekket både batteri og lader som virker ubeklageligt!
    Den er 2,5-3år gammel, derfor spørger jeg her og ikke ved apple support.


    vh


    Henrik

    den KAN hente video via usb, men usb-driveren er kun til winXP, men virker dog også på vista32bit... det er der problemet ligger at jeg mangler en 64bit og den findes vidst ikke, så hvad findes der af billige firewire-løsninger, hvis man kun har usb i sin nye com?

    tak för svaret.
    men det er fordi jeg bruger usb i stedet for firewire, fordi min nye bærbar ikke har firewire...


    kan du anbefale en brugbar løsning så`?

    hej gutter
    jeg har et ældre MiniDV-Cam (Sony DCR-HC17E), der er kommet frem fra loftet. Driveren kun er 32bit pga. alderen og derfor har jeg stødt ind i nogle problemet med win7 64bit selvfølgelig, da ingen jeg ikke kan få den til at virke med nogen af windows' std. drivere.
    Nogen der ved hvordan man får den til at samarbejde med win7 64bit?
    bruger lige pt usb som forbindelsestype, ville det gøre nogen forskel at bruge firewire?
    Vil bare blive glad, hvis jeg kan få billedet igennem, lyd er underordnet.

    hej sælger følgende pc pga. tidsmangel.


    CPU: Intel Q9450
    Bundkort: XFX 790i ultra sli
    RAM: 2x 1GB Corsair 1600mhz DDR3 ram
    PSU: Corsair 620HX
    HDD: WD VelociRaptor 300gb & Maxtor 300gb
    Kabinet: Antec P182
    CPU-KØLER: Thermalright Ultra-120 eXtreme
    DVD-DREV: Samsung 203P
    GFX: ati radion 1800XT & ati radeon HD 4850


    SÆLGES HELST I DELE (aller helst flere dele sammen), SÅ GIV NOGLE BUD!
    BILLEDER KAN UPLOADES EFTER ØNSKE!

    hej gutter


    min Asus EEE (1015PED) kunne godt trænge til en ny skærm, efter et kort forhold til et gulv (altså selve coveret fejler ikke noget).
    Så mit spørgsmål er:
    hvor køber jeg lige sådan en henne? og det skal helst være indenfor EU.


    - Henrik