Indlæg af schæfa

    Så vidt jeg har forstået lukker de for forbindelsen kun i USA, og det er ligegyldigt om det er eu sider, det bliver bare lukket kun for amerikanere. og det er alle sider der har potentiale til at bryde div copyright love der bliver lukket, og det er uden retssag og hele pisset. så i teorien kan det gå ud over ALLE sider.

    halløjse.


    Gamede lidt BF3 da min maskine ligepludselig frøs, og det eneste jeg kunne var at genstarte den.
    Så jeg rensede div blæsere for støv for at se om det var temperaturen der blev for høj.
    men ifølge hardware monitoren i BIOSen ligger på cpu og ram temp de omkring 30 grader.
    Skulle dog vente lidt med at kunne starte den ellers kom den ikke engang til bios loading screenen, så kører den ellers fint nok indtil der popper en BSOD frem der forsvinder efter et par minutter så jeg ikke når at se hvad der står udover at windoes har en fejl.
    Kan ikke rigtigt nå og tjekke ram og HD for fel i windows inden den crasher når heller ikke at tjekke GPU temp.
    Edit nu crasher den også inde i BIOSen


    Er der nogen der en ide til hva det kan være?


    kører win7 64 bit
    asus p5e
    e8400
    radeon hd 4800

    Jeg skal til have mig en bærbar, og har aldrig været specielt obs på bærbar hardware(CPU og GFX) så er lidt lost på det punkt.


    Jeg har fundet 2 som jeg gerne vil have vurderet


    http://www.expert.dk/da/Comput…ex306v/0884840849674.aspx


    http://www.expert.dk/da/Comput…x433v_/0884840894711.aspx


    Der er en stor prisforskel en del af det er nok pga. det anlæg der er i den dyre.


    Den skal bruges til skolebrug, film musik, og spil, dog ikke extremt tunge spil.

    Ohøjsa.


    Ved ikke rigtigt hvorfor men Youtube videoer er begyndt at hakke gevaldigt meget på det sidste, de streamer fint, og jeg ved ikke rigtigt hvordan det kan ordnes.


    Help anyone?

    Hey all.


    Jeg står med irreterende problem som jeg håber og få løst.


    Jeg kan ikke log-in på visse sider, min msn siger fejlkode 8004840f når jeg prøver og logge på.


    Når jeg typer hotmail.com i internet browseren og trykker enter skriver den lige med det samme til



    Ude af stand til at oprette forbindelse

    Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren login.live.com.

    Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Forsøg igen om et øjeblik.
    Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse.
    Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet.


    Har så prøvet og logge ind fra login.live.com. hvor jeg kan skrive mit log-in mail, men stadig det samme crap.


    Har tjekket om min proxy er iorden og det virker den til, og har rodet med min firewall så den tillade msn og hotmail, men stadig virker det ikke.


    jeg er ikke blevet hacket da jeg stadig kan logge min msn via meebo.com, men vil rigtig gerne have min hotmail.com op og køre.


    håber i kan hjælpe mig

    Har kørt nogen forskellige virus og spyware programmer igennem og de fandt nada.
    Ifølge resourse manager bruger jeg 0% af forbindelsen.
    Maskinen blev formateret for en uges tid siden.
    har testet et gammelt netkort og et trådløst od der skete det samme.

    Ohøjsa.
    Mit net begyndte her for et par dage siden at blive utroligt ustabilt, det tænder og slukker konstant, kan streame ca 40 sek til et minut på youtube og andre sådanne sites, messenger og online spil logger af etc.
    Kører med kabel og har prøvet at udskifte det, det samme med router uden held, router og modem blinker og lyser som det plejer, har os prøvet at reset dem begge og fjerne div firewalls midlertidigt uden held. Min ISP siger at det er på min side fejlen er og ikke deres og de har prøvet at hjælpe mig.


    Så nu er det landets bedste nørders tid?

    Så er det jo snart sidste skole dag, og skal klædes ud som Peter Griffin fra family guy. Kan bare ikk finde nogen grønne bukser er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogen?

    skal finde et mediecenter for en ven, kender bare ikk noget til mediecenter.


    Han har 1800 kr til rådighed, og den skal kunne køre hdmi og 7,1 lyd, ved ikk om man få en maskine der kan køre det til den pris?.


    Vis det er nemmere at lave en selv ka jeg godt det. ved bare ikke hvilke komponenetr der skal være i sådan en?.


    hjælp ønskes!

    Man skal være 18 år at eje et HB våben, man kan dog få tilladelse til bruge våbnet vis man er over 16 år, men våbnet skal transporteres af en på over 18 år.


    Der må kun skydes på politi godkendte baner eller militære anlæg, vis man har fået militærets tilladelse, så man ska ha politigodkendt sin egen have for at kunne benytte den selvom den er ens egendom.


    Lyddæmpere og lasersigter er ulovlige, medmindre man har fået speciel tilladelse til at bruge dem.

    Hello Boys..
    Var til party igår og hørte et techno nummer, som jeg selfølgelig regnede med at kunne huske navnet på :oops:


    Det er et remix af et nummer jeg ikk kender, men det er en bil der dytter til en bestemt rytme og selfølgelig med en bas på.


    Mener den hedder et eller andet med "her kommer et eller andet"
    Nogen der kender den.