Indlæg af SaLtUm

    Hej tweak!


    Her igår installerede jeg Liniux fedora 9 på min copmuter da jeg alligevel skulle hen og formatere også ville jeg lige hvad det var for noget. Jeg får så kigget lidt på det og finder ud af at jeg ikke kan komme på nettet da jeg har et trådløst USB netkort som ikke understøttes af Linux.
    Så derfor vil jeg have xp på igen.


    Men så da jeg satte XP cd'en i og trykker på en knap og den skal til at begynde at boote, der hvor den sorte skærm kommer. Også bliver den bare der og kommer ikke videre.


    Er der en som ved hvad problemet er ?


    Håber i kan hjælpe MVH saltum

    Hej Tweak.


    Jeg har lige købt wc3 og ville game online, men hver gang jeg prøver at joine battle.net, står der at at jeg ikke kan, og hvis jeg har modem skal jeg manuelt gå på nettet før jeg prøver igen.


    Er det kun mig det sker ved eller ?


    MVH Saltum

    Hej tweak.


    Jeg har et mærkeligt usb problem med min computer.


    Når jeg har musen og tastatur i på samme tid virker musen ikke, tager jeg tastaturet ud virker musen. Nogle gange er der lys i musen selvom den ikke virker og andre gange er der ikke lys i den.


    Jeg kan godt have mus og ekstern HDD i hvor begge ting virker korrekt.


    Og det sidste er når jeg sætter min WLAN USB nøgle i genstarter min computer og kan ikke starte igen. Hvis jeg har sat usb nøglen i inden jeg starter computeren, kommer den med bip fra bundkort og står ellers på sort skærm.


    Håber i kan hjælpe mig


    Saltum

    IKKE køb juiced 2 det er et lorte spil, det er alt for tegneserie agtigt og lever slet ikke op til mine forventninger om den slags bil spil, bare mine ord. :D



    Og du bliver hurtigt træt af det for du vinder penge men dem kan du kun købe biler for og alt hvad der hedder opgradering af NOS, turbo osv. skal man vinde løb for at få :P


    Og det syntes jeg IMO er noget lort .

    Hej jeg overvejer at sælge min computer for at få mig en bærbar.


    Hvor meget tror i jeg kan få for den??


    Setup:


    Amd athlon 64 3500
    1 gb kingston value ram
    asrock dual sata 2
    asus en7600gt
    450 watt chill innovation psu
    maxtor maxline 3 250 gb HDD
    lite-on dvd brænder
    asus dvd drev


    Og kabinettet er et antec slk 3000b


    Og det hele er ca 1 ½ år gammelt og kvitering fra shg haves på email.



    V.H. Saltum

    Quote

    Originally posted by JuiCe
    Baaah hvis det havde været hardcore XXX var det noget andet, men en sexbutik hvis banner reklame ser meget neutral ud, kan da ikk støde nogen...


    Og de "meget unge" der er på denne side ser sku nok langt værre ting andre steder på internettet :roller:



    Det gør vi vel :$

    Ja, Tillykke med Wii'en.


    Jeg har ikke oplevet nogle varmeproblemer med xbox 360.
    Og har før spillet op mod 12 timer i træk på den uden at den var slukket og slet ingen problemer.

    Bliver kaldt


    Dalli (Navn Daniel)
    Dalle (Navn Daniel)
    Dalli kvik (Fordi jeg er alt andet end kvik (: )
    Danni (Navn Daniel)
    Saltum (Pga. mit nick)

    Quote

    Originally posted by DKsDEVIL
    hvis du vil linke dem direkte udennoget imellem skal du bare have krydset netkabel.


    du kan også sætte den til en hup eller switch så skal du bare bruge helt alm netkabel.


    Okay takker :)

    Hej jeg har 2 xobx 360'er og vil gerne spille multiplayer, eller link, hvordan gør jeg det skal jeg bare bruge 2 netkalber også forbinde dem på samme måde som man sætter den til xbox live.?



    M.V.H.


    Saltum

    Jeg respekter også dem, men mange af dem respekterer ikke os, og der er også nogle danskere, der ikke respekterer mig eller andre, og dem der arbejder og er godt integreret og ike laver ballade dem har jeg over hovedet ikke noget imod. Tvært imod er de faktisk rigtigt flinke mange af dem.

    Quote

    Originally posted by PhilipE


    Det du siger der, er ikke racistisk?


    Nej det ved jeg godt men siger man sådan noget bliver man stemplet som racist.

    Folk siger også jeg er racist, syntes jeg ikke selv, jeg er. Men det er igen det der med at kommer man til at sige man ikke kan lide deres tro så bliver man stemplet som racist, og når det er sket nok gange bliver man sku racist. !! Også ret så træls at høre på, for i siger at man skal have frihed her og der, men man må ikke sige man ikke kan lide troen fordi så er man racist. De sorte har frihed vi har ikke en skid!! Send dem hjem!!!

    Quote

    Originally posted by celfa


    Jeg har respekt for dem der integrere sig og til passer sig det danske samfund. (Uden at skulle have bygget moskeer etc.) Dem der er til problemer, kan få et los i røven ud af landet. Vi har nok i at løse vores egen problemer i det danske samfund end udlændinge.


    Et sandt guldkorn fra celfa!
    Det skulle fandme rammes ind.