Indlæg af Lasse

    Du har sat det til at være klar til at blive parret, holdt knappen inde i 10 sekunder så den skifter mellem blå og rød ?


    Nu ved jeg så ikke hvordan det normalt foregår med dongle, men derefter skal du jo indtaste koden "0000" før de er parret.


    Har headsettet, men bruger det kun til mobil.

    Det er trist når sådan noget sker. Har også oplevet en flækket køleslange midt på motorvejen, ikke fedt når kølevandet fosser ud og fordamper som hvid røg bag en.....


    Havde en 1,8 Golf 2 benzin før hen, den var jeg glad for. Den er byttet ud med en 3'er :hb:

    Hejsa, jeg har en "ny" 3220 til salg. Den er købt i Maj, men er kun brugt i 4 måneder, hvorefter jeg har haft den liggende.


    Telefonen er blevet renset totalt indvendigt, software opdateret til nyeste version 5.1 og fået nye sort cover, taster og Gel grips. Hertil medfølger der et hvidt cover samt sorte Gel grips med. Telefonen har ALDRIG lavet nogen former for problemer og virker 100%. Hertil er den toptunet med nyeste software, renset og har fået ny facade, så faktisk er det næsten en helt ny telefon, som også er blevet behandlet ordentligt. Kasse og alt hvad der tilhører følger selvf med....


    Info om mobilen


    Pris: Højeste bud over 450 + porto. Ny pris 1000



    [Blocked Image: http://www.gooby.dk/shop/images/39324.jpg]

    Quote

    Originally posted by Deuce313
    Så har jeg li leget lidt med Photoshop så der kom li en ny sig. frem :)


    JA jeg er ikk go til ps...men hva fanden ;)


    Dygtig dreng :)

    Nu er det ikke altid lige nemt at komme ind i googles system. Det handler meget om trfik, og lige så snart man er en del af et link arkiv, får man større chance for at komme ind, dvs. du skal få oprettet link til siden andetsteds fra, som allerede er en del af Google.


    Det kan sagtens tage måneder at komme ind i system, det har jeg ihvertfald efaring med. Problemet er jo at man ikke har den store trafik som privat mand. Men held og lykke med det, og hav lidt tålmod. :razz:

    Du kan evt. tage fat i i nogle af CCNA centre som ligger rundt omkring. Prøv evt. at ringe til TEC på Frderiksberg, de kører CCNA og kunne måske være interesserede.... måske. Er selv CCNA certificeret, og ved at de da har brug for sådan noget. Det er nu kun et forslag.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Kan det tilsluttet en Sony DVD afspiller?


    Ellers nice surround sæt


    HVis du læser artiklen kan du jo se at jeg skriver at man bare skal have en dvd afspiller med dekoder, for så er der analoge lyd-udgange bag på, som sættet kan tilsluttes.


    Shag.dk har lige fået produktet på siden, derfor var der nogle som ikke kunne finde det.


    Hey hey Henrik, nu skal du passe på ;)


    Jeg har lige skiftet min skiftet min Golf 2 ud med en Golf 3.... den er super lækker :)

    Vi har efterhånden modtaget nogle stykker, men det er ikke så fantastisk som vi håbet. Så kom i bare i gang :)


    Der er ingen der siger at i skals krive i fristil, Grillrotten fx. sender bare linket og det er også fint...... det er en hjælpefunktion til os, da det ikke er alle ting vi selv ser.